Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه بهرامی، سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره وضعیت این تیم اصفهانی اظهار کرد: تیم سپاهان برای دومین سال است که در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور شرکت می‌کند. این رقابت‌ها سال گذشته به صورت بین المللی برگزار شد و ما رتبه سوم را کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال توانستیم قهرمان لیگ دو و میدانی شویم. ترکیب تیم ما در رقابت‌های داخل سالن همانند مسابقات لیگ است.

او ادامه داد: ورزشکاران سپاهان رکورد داران دو و میدانی ایران هستند. آن‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند؛ به طور حتم برای کسب قهرمانی در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور شرکت می‌کنیم و اصلا به مقام دومی در این رقابت‌ها فکر نمی‌کنیم.  

بهرامی درباره رقیبان تیم دو و میدانی بانوان سپاهان گفت: دوست داشتیم تیم‌های بیشتری در مسابقات داخل سالن قهرمانی کشور حضور داشته باشند؛ چرا که ورزشکاران بیشتری در قالب تیم‌ها می‌توانستند مجوز حضور در رقابت‌ها را بگیرند. اگر اشتباه نکنم تا کنون ۹ تیم دو و میدانی برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند. تیم‌های دو و میدانی پلیمر خلیج فارس و دانشگاه آزاد رقیبان اصلی ما در این رقابت‌ها هستند. ان شاءالله ما برای کسب مقام قهرمانی در این مسابقات حضور می‌یابیم.  

او در  پایان خاطر نشان کرد: من  به عنوان سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان از ورزشکاران انتظار دارم که نام باشگاه سپاهان را زنده نگه دارند و  به جز کسب مقام اول  و ثبت رکورد‌های داخل سالن به مسئله دیگری فکر نکنند.  

بیشتر بخوانید

قصد داریم با جام قهرمانی مسابقات دو و میدانی داخل سالن به اصفهان برگردیم

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی رقابت های کشوری سپاهان اصفهان تیم دو و میدانی داخل سالن رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور