Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه حملات غیر قانونی و تجاوزگرانه نیروهای آمریکایی به مناطقی در شرق سوریه که نقض آشکار حقوق بشر و تجاوز نسبت به حقوق و قوانین بین المللی است را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این حملات که در ادامه تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه می‌باشد، در شرایطی صورت گرفته است که نیروهای آمریکایی طی سالهای اخیر به طور غیر قانونی وارد خاک سوریه شده و اقدام به اشغال مناطقی از خاک این کشور و سرقت منابع طبیعی از جمله نفت نموده است که حق طبیعی مردم سوریه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب زاده در ادامه اظهار داشت: همچنین پایگاه‌های غیر قانونی آمریکایی در خاک سوریه اقدام به آموزش نیروهای تروریستی و استفاده ابزاری از آنها می‌نمایند.

سخنگوی وزارت امور خارجه این اقدام دولت جدید امریکا را تجاوز آشکار به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و نقض قوانین حقوق بین الملل دانست که منجر به تشدید درگیری‌های نظامی و بی ثباتی بیشتر منطقه خواهد شد.

کد خبر 5156782 روح اله صابرزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه سوریه نقض حقوق بشر رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه ۱۴۰۰ لایحه بودجه محمد باقر قالیباف هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی آژانس بین المللی انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مجلس حسن روحانی محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان

 سقوط چند فرود موشک که از لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک شده بود، شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه را در تاریکی فرو برد.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های عبری زبان با انتشار تصاویری اعلام کردند، حملات موشکی مستمری که علیه شهرک‌های شمال (فلسطین اشغالی) انجام می‌شود، باعث قطعی برق در کریات شمونه یکی از بزرگترین شهرک‌های این منطقه شده است.

همچنین برخی از رسانه‌ها با انتشار ویدیویی از برخی از شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی اعلام کردند، حزب الله باعث کوچاندن اسرائیلی‌ها از این منطقه شده و اکنون شمال (فلسطین اشغالی) به شهر اشباح تبدیل شده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم در یک توصیف جالب اعلام کرد، در 200 مین روز از جنگ 7 اکتبر، حزب الله 200 هزار اسرائیلی را در منطقه شمالی به درون پناهگاه‌ها فرستاد.

به گفته این رسانه عبری زبان عصر سه شنبه 3 فروند پهپاد وارد حریم شمال شدند و همین امر باعث شد تا آژیر خطر به صدا در آمده و شهرک نشینان به سوی پناهگاه‌ها بروند.

از سوی دیگر حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای تاکید کرد، بعد از ظهر امروز سه شنبه حمله هوایی ترکیبی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال شهر عکا انجام داده است.

براساس این بیانیه این عملیات با چند فروند پهپاد پوششی و شماری پهپاد انتحاری انجام گرفت و در آن مقر قرمانده تیپ گولانی و مقر واحد ایگور در شمال این شهر مورد حمله قرار گرفت.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد این اولین تهاجم علیه عکا در سال 2024 محسوب می‌شود.

آخرین باری که آژیر خطر در شهر عکا به صدا در آمد دسامبر 2023 بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در این رابطه گفت علاوه بر عکا آژیر خطر در شهر حیفا نیز به صدا در آمد.

روتر نت هم در خبری که ساعات پایان شامگاه سه شنبه منتشر شد اعلام کرد، بیش از 30 فروند موشک به سوی منطقه الجلیل الاعلی شلیک شده است که بر اثر آن بخش‌های وسیعی از شهرک کریات شمونه به طور کامل در خاموشی فرو رفته است.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، ارتش اسرائیل برای جلوگیری از ادامه حملات مقاومت در جنوب لبنان اقدام به شلیک منور در آسمان منطقه مرزی با جنوب لبنان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق