Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سالمی در گفتگو با خبرنگار مهر از عرضه روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب ۱۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار تهران خبر داد و افزود: در عین حال روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ تن مرغ گرم نیز در پایتخت توزیع می‌شود، که می‌بایست با قیمت هر کیلو ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد.

وی افزود: میزان مرغ توزیع شده در میدان بهمن تهران در هفته گذشته روزانه ۴۰۰ تُن بود، اما این میزان اکنون با رشد دو برابری به ۷۰۰ الی ۸۰۰ تُن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: تا شب عید میزان عرضه مرغ گرم در تهران افزایش خواهد یافت.

سالمی همچنین میزان ذخایر مرغ موجود را کافی دانست و گفت: در صورت نیاز به میزان لازم افزایش مرغ را افزایش می‌دهیم.

کد خبر 5156785

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا سالمی شرکت پشتیبانی امور دام قیمت مرغ ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز بوشهر مشهد زلزله کرونای انگلیسی اردبیل بارش برف عکس استانها شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان ریخت

با وجود افزایش قیمت دنا اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۳ در دومین روز هفته، اما برآیند بازار نشان می‌دهد که این خودرو طی ۱۰ روز گذشته ریزش ۸۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان رسیده است.

دنا اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ هم در بازار یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان قیمت دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد این خودرو در طول ۱۰ روز گذشته با ریزش ۱۰ میلیون تومانی مواجه شده است.

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آن است که دناپلاس EF ۷، ۵ دنده ساده مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۸۵۰ میلیون تومان قیمت دارد که طی ۱۰ روز گذشته ۵۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. دناپلاس EF ۷، ۶ دنده توربو مدل ۱۴۰۲ نیز در این بازه زمانی با افزایش ۶۰ میلیون تومانی، ۹۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • قیمت این خودرو ۸۰ میلیون تومان ریخت
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • قیمت طلا در بازار امروز چند؟
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • روزی چند عدد تخم‌‌مرغ می‌توان خورد؟
  • توزیع روزانه مرغ به ۷ هزار تن رسید
  • افزایش ۲۱ درصدی شمار پرواز‌های فرودگاه مشهد در تعطیلات عید فطر امسال
  • روزانه ۲۷ هزار نفر از جشنواره لاله‌های کرج بازدید دارند
  • مصرف روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین