Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه‌دوبیتی «محسن‌محسن قاسم» سروده سینا دلشادی درباره شهدای مقاومت و مدافعان حرم به‌ویژه حاج‌قاسم سلیمانی و محسن حججی به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب ۷۶ دوبیتی را درباره این‌شهدا شامل می‌شود.

سی‌وهشتمین دوبیتی این‌کتاب به این‌ترتیب است:

بارانِ غریب از آسمان می‌گیرد

با رفتنِ تو قلبِ زمان می‌گیرد

در دیده خلق می‌شوی حجتِ حق

معنای ظهور با تو جان می‌گیرد

این‌کتاب با ۸۰ صفحه، شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه و قیمت ۲۲ هزار تومان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5156585 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجموعه شعر انتشارات سوره مهر قاسم سلیمانی ترور سردار سلیمانی معرفی کتاب پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات تازه های نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ترجمه سازمان سمت رضاخان پهلوی رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی انتشارات سروش موسسه بوستان کتاب انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش امروز به اتفاق محسن خلیلی و محسن نانوایی به شهرداری منطقه پنج رفتند و با شهردار این منطقه، داوود گودرزی دیدار و گفتگو داشتند.

مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر و آکادمی فوتبال باشگاه به عنوان پایگاه اصلی و انحصاری پرسپولیس در حوزه توسعه فوتبال، استعدادیابی و پرورش آن‌ها در این منطقه قرار دارد که از سال گذشته فعالیت نخستین مدرسه فوتبال رسمی باشگاه نیز در آن آغاز شد.

در نشست امروز درباره مشکلات و نیازهای تجهیزاتی این مجموعه ورزشی برای افزایش ظرفیت و توسعه فعالیت‌های آن تبادل نظر شد و شهردار منطقه برای رفع پاره‌ای از مشکلات موجود قول همه گونه همکاری داد.

دیگر خبرها

  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال
  • کتاب زمزمه های بی بی ماه بانو رونمایی شد