Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@08:04:33 GMT

رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۱۹۷۴

رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

سرپرست هیات جودو خراسان رضوی گفت: مسابقات جودو نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور چهارم و پنجم اسفند با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و مازندران در سالن ورزشی مهران مشهد برگزار شد.

محمد صابر گرایلی افزود: در این مسابقات در رده نوجوانان خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی عناوین برتر را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده جوانان هم  بعد از تیم خراسان رضوی تیم‌های مازندران و خراسان شمالی قرار گرفتند.

برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی خراسان رضوی

رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان هفتم و هشتم اسفند در مجموعه ورزشی تختی مشهد برگزار شد.

سعید حسین زاده مقدم افزود: در این مسابقات ۹۵ ورزشکار در ۱۰ وزن و در ۱۰ تیم با هم رقابت کردند و در پایان تیم مشهد "الف" قهرمان شد و تیم‌های قوچان و فریمان به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزاری آکادمی داوران جوان فوتبال و فوتسال

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: نخستین دوره آکادمی داوران جوان زیر ۲۵ سال فوتبال و فوتسال خراسان رضوی در ۲ بخش زنان و مردان روز هشتم اسفند در مشهد برگزار شد.

محسن حیدری افزود: این دوره آموزشی به منظور پشتوانه‌سازی داوری استان با حضور علیرضا سهرابی، مسوول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در دو بخش عملی و تئوری با شبیه‌سازی قضاوت در زمین مسابقه و انجام ویدئو تست و امتحانات زبان انگلیسی با انتخاب ۱۸ داور به پایان رسید.

برچسب‌ها فوتبال مشهد فدراسیون های ورزشی وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال مشهد فدراسیون های ورزشی فوتبال مشهد فدراسیون های ورزشی وزنه برداری اخبار کنکور وزنه برداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی، اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.   وی افزود: در این مسابقات بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.   دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو گفت: کوراش‌کاران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.   وی یادآور شد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می شود. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.   این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • مهمترین رویدادهای مهر ماه سال گذشته
  • سفره افطار ۶ کیلومتری در مشهد پهن شد 
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • مازندران میزبان تورجهانی تنیس شد