Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@06:51:36 GMT

دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران در ابرکوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۱۹۹۷

دوره مربیگری سطح یک فوتسال ایران در ابرکوه آغاز شد

به گزارش ایرنا، در این دوره که تدریس نظری به صورت مجازی و حضوری به صورت عملی پیگیری می‌شود مربیان به مدت ۳۶ ساعت آموزش لازم را فرا می‌گیرند.

تدریس این دوره بر عهده سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشور است که با همکاری کمیته آموزش هیات فوتبال استان یزد این پیگیری و اقدام شد .

رییس کمیته آموزش هیات فوتبال استان یزد گفت: این دوره با هدف ارتقای علمی و عملی و دانش‌افزایی مربیان فوتسال به مدت پنج روز با همکاری فدراسیون ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی افزونی در حاشیه برگزاری این دوره در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: رکن اصلی توسعه هر ورزشی به خصوص فوتسال توجه به آموزش داوران و مربیان رشته است.

وی اظهار کرد: دوره‌های آموزشی برای داوران و مربیان فوتبال، فوتسال و فوتبال‌ساحلی جزو برنامه‌های محوری است که توسط این کمیته و همکاری فدراسیون برگزار می‌شود.

 در پایان این دوره به مربیان شرکت‌کننده گواهی سطح یک فوتسال ایران اعطا می‌شود.

استان یزد ۲۰۰ مربی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ، ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

   

برچسب‌ها مدارس فوتسال کانون مربیان فوتبال یزد ابرکوه کمیته داوران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس فوتسال کانون مربیان فوتبال مدارس فوتسال کانون مربیان فوتبال یزد ابرکوه کمیته داوران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع مدیران مدارس ابتدایی شهرستان گناوه گفت: وزارت آموزش و پرورش طرح «آموزش یک مهارت ورزشی» برای دانش‌آموزان ابتدایی را در دستور کار دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار کرد: بر این اساس دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید حتماً یک مهارت آموزشی را پیش از ورود به متوسطه اول یاد بگیرند و این امر الزامی است.

وی توضیح داد: این طرح شامل ۲۰ درصد از دانش آموزان ابتدایی دوره دوم می‌شود که هزار و ۱۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه را در بر می‌گیرد.

مردانی تاکید کرد: این طرح باید به نحوی دنبال شود که دانش آموزان ابتدایی برای گذر به دوره تحصیلی بالاتر یعنی متوسطه اول حتماً یک مهارت ورزشی را یاد بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ورزش‌های تنیس روی میز، طناب زنی و دوومیدانی راز جمله ورزش‌هایی هستند که دانش آموزان باید حداقل در یکی از آنها مهارت لازم را کسب کنند.

کد خبر 6080224

دیگر خبرها

  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور
  • همدان، میزبان دوره مربیگری کوهنوردی در برف و یخ
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان