Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@05:56:09 GMT

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد قزوین شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۲۳۵۹

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد قزوین شد

رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور افتتاح چند پروژه صنعتی و بازدید از واحدهای تولیدی وارد استان قزوین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علیرضا رزم حسینی» وزیر صنعت، معدن و تجارت دقایقی پیش و با استقبال مسئولان استانی وارد استان قزوین شد.

 

افتتاح خط تولید هاوین پسند، آغاز عملیات اجرایی شرکت آذر آذرخش و شرکت بهداشتی دکتر عبیدی در شهرک صنعتی کاسپین، رونمایی از کامیونت جدید ایرانی شیلر، شرکت در مراسم تولید انبوه مینی بوس مسافربری پگاسوس در شهرک صنعت البرز و افتتاح  طرح توسعه گیربکس 6 سرعته شرکت صنعتی نیرومحرکه از جمله برنامه های سفر وزیر صمت به استان قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین با حضور این مسئول کشوری پست 63 کیلوولت برق شهرک صنعتی خرمدشت، خط تولید جدید ذوب آریان فولاد بوئین زهرا و خط تولید اکسیژن صنعتی و نیتروژن افتتاح می شود و کلنگ فاز اول پروژه مجتمع صنعتی سورنا سلولز هم به زمین زده خواهد شد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر صمت واحدهای صنعتی افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی