Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جورج کلونی و جولیا رابرتز در فیلم کمدی رمانتیک «بلیتی به بهشت» بار دیگر هم‌بازی می‌شوند.

کارگردانی این فیلم را ال پارکر کارگردان «بهترین هتل عجیب مریگولد» برای یونیورسال پیکچرز انجام می‌دهد.

این دو بازیگر در این فیلم در نقش زوجی که از هم طلاق گرفته‌اند بازی می‌کنند که به بالی می‌روند تا مانع آسیب دیدن دخترشان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلونی و رابرتز که در «یازده اوشن» با هم بازی کرده بودند، در «هیولای پول» در سال ۲۰۱۶ در اولین تجربه کارگردانی جودی فاستر نیز همکاری کرده بودند. این فیلم نقدهای متوسط گرفت اما در باکس آفیس موفق ظاهر شد.

کلونی به تازگی در «آسمان نیمه‌شب» برای نتفلیکس بازی و کارگردانی کرد. رابرتز نیز بازیگر سریال «به خانه آمدن» برای آمازون بود.

فیلمنامه این فیلم را تد ملفی نویسنده نامزد اسکار برای «اشکال پنهان» بر مبنای ایده‌ای از پارکر و دانیل پیپسکی نوشته است.

کد خبر 5156880

منبع: مهر

کلیدواژه: جورج کلونی جولیا رابرتز فیلم سینمایی فیلم کوتاه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر موسیقی ایرانی فیلم سینمایی تئاتر ایران جشنواره موسیقی فجر عکاسی سینمای مستند حوزه هنری موسیقی کلاسیک شبکه پنج سیما کنسرت آنلاین کنسرت اینترنتی معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر اظهار کرد: طی اجرای طرح سراسری کاهش آسیب‌های اجتماعی که به مدت ۱۵ روز در شهر تهران به اجرا در می‌آید نقاط گوناگون کلونی آسیب در شهر تهران مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از این نقاط آسیب مربوط به محل زندگی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری چاه در زمین بایر در محدوده خیابان فداییان اسلام جنوب نبش خیابان زنگنه بود.

احمدی صدر ادامه داد: به همت گشت حامی شهر این سازمان، گشت فوریت‌های اجتماعی منطقه ۱۶، عوامل ناحیه ۳ منطقه ۱۶ و با همکاری ایستگاه آتش نشانی بعثت این کلونی برچیده شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: فردی که در این کلونی حضور داشت و پاتوقی برای خود و دیگر معتادان متجاهر فراهم کرده بود مورد ساماندهی قرار گرفت.

کد خبر 6079059

دیگر خبرها

  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • بازیگرم، نه مأمور امنیتی
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد
  • دارار حیایی: پدرم تا کی می‌تواند نقش یک پسر جوان را بازی کند؟