Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شركت خدماتی شهرک صنعتی سالاریه شهرستان ورامین گفت: بازیافت پسماند تصفیه خانه فاضلاب مشترک شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر امری ضروری در حفظ محیط زیست میباشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سومین نشست مشترک بررسی پسماند فاضلاب تصفیه خانه مشترک شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر با دعوت ریاست محترم دانشگاه پیام نور ورامین و با حضور مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان تهران و آقای دکتر کریمی ریاست محترم آزمایشگاه قطبی دانشگاه پیام نور استان تهران و مدیران دانشگاه در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست ابتدا دکتر راهداری ضمن عرض خوش آمدگویی از تلاش اعضای هیات علمی و همکاری مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه جناب آقای هاشمیه ابراز خرسندی نمود و ارتباط دانشگاه و صنعت را به جهت رفع موانع تولید در سال جهش تولید مفید و موثر دانست و اذعان داشت در شرایط کنونی شهرکهای صنعتی با کمک علمی دانشگاه ها و اساتید قدم موثری را در جهش تولید می توان برداشت و این ارتباط باعث شکوفایی تولید خواهد شد

در ادامه غلامحسین هاشمیه مدیر عامل و عضو هیات مدیره شهرک صنعتی سالاریه از تلاش اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور جهت انجام آزمایش و نمونه برداری از تصفیه خانه فاضلاب مشترک شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر و همچنین هماهنگی جلسه توسط ریاست محترم دانشگاه پیام نور تشکر و قدردانی نمود و عنوان کرد: بررسی علمی بازیافت پسماند تصفیه خانه کمک شایانی به حفظ محیط زیست نمود و می شود از آن به عنوان پروژه ملی نام برد و هیات مدیره شهرک صنعتی سالاریه حامی این پروژه می باشند.
هاشمیه در ادامه ضمن اخذ گزارش از روند کارهای انجام شده از جناب آقای دکتر کریمی اطلاعات جامع و کاملی را از تصفیه خانه فاضلاب در اختیار اعضای علمی قرار داد و افزود: با هماهنگی جناب آقای مهندس پرنیان مدیرعامل محترم شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ضمن تشکیل جلسه، اقدامات صورت گرفته طی گزارشی به ایشان ارسال خواهد شد و وی از حامیان اجرای این طرح می باشند.

سپس جناب آقای دکتر کریمی ریاست محترم آزمایشگاه قطبی دانشگاه پیام نور استان تهران گزارشی از نمونه برداری و آزمایش های انجام شده در این مدت در جلسه ارائه نمود و گفت:‌ از نتایج بدست آمده از آزمایش ها می توان مواد  قابل استفاده ای در حوزه های مختلف که مورد نیاز می باشد ، استخراج کرد . همچنین راهکارهایی بابت دفع و جمع آوری پسماند تصفیه خانه مطرح نمود.
در پایان به درخواست آقای هاشمیه  مقرر گردید، پلان اجرایی و برآورد اولیه هزینه  این طرح جهت بررسی های بیشتر تهیه گردد .

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: تصفیه خانه فاضلاب مدیریت پسماند تصفیه خانه فاضلاب پسماند تصفیه خانه دانشگاه پیام نور استان تهران ریاست محترم جناب آقای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه