Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر تیمور موسویان روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۳۰ تن شکر مصرف خانوار و ۳۵۰ تن برنج جذب و به ۷۰ فروشگاه زنجیره ای و واحدهای صنفی منتخب کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شده تا بین مصرف کنندگان توزیع شود.

وی اضافه کرد: بخشی از شکر جذب شده به قندهای ۴.۵ کیلوگرمی تبدیل و به قیمت ۴۵۰ هزار ریال در بازارهای استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت اصلی قندهای ۴.۵ کیلوگرمی ۷۰ هزار تومان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: همچنین ۷۰۰ تن شکر با هدف توزیع بین فعالان صنفی نظیر بستی بندان،قنادان و سایر تولیدکنندگان مرتبط آماده شده است.

موسویان تاکید کرد: پیش از این ۳۰۸ تن شکر با قیمت مصوب  بین زنبورداران در استان توزیع شده بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه صادرات اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره چگونگی اطمینان به رسیدن این محصولات به دست مصرف کنندگان با قیمت مصوب تاکید کرد: فروش کالاهای تنظیم بازار با کارتخوان های ویژه و درج شماره ملی انجام می شود تا زمینه راستی آزمایی برای مسئولان فراهم شود.

موسویان درباره کالای اساسی روغن هم عنوان کرد: از ابتدای مهر ماه تاکنون بالغ بر چهار هزار تن انواع روغن دربازارهای استان توزیع شده است.

وی با اشاره به انتشار ویروس کرونا ابراز داشت: امسال نمایشگاه های پایان سال برای خریدهای شب عید برپا نمی شود.

موسویان تصریح کرد: جشنواره خریدهای اینترنتی با تخفیف های ویژه از برنامه های امسال برای تحقق خریدهای نوروزی ضمن پیشگیری از انتشار ویروس کروناست.

وی بیان کرد: متقاضیان می توانند برای انجام خریدهای اینترنتی برنامه های مورد نیاز را روی گوشی های تلفن همراه خود نصب کنند.


 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا وزارت صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار استان فارس و تداوم این طرح خبر داد. 

حسن شیخ‌نیا امروز، ۷ فروردین در جمع خبرنگاران  گفت: تمام تلاش ستاد تنظیم بازار استان فارس با مدیریت استاندار و معاونت امور اقتصادی استانداری در توزیع میوه طرح تنظیم بازار در راستای رضایت مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها بود که نتایج طرح نشان داد مردم ضمن استقبال از میوه این طرح، شاهد کاهش قیمت ها در بازار بودند.  

وی گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار از ٢۶اسفندماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد که در این ایام حدود ۹۰۰ تُن سیب و پرتقال توزیع شده که دارای کیفیتی مطلوب بود و اغلب مصرف‌کنندگان از کیفیت میوه ها رضایت داشتند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس اظهار کرد: میوه طرح تنظیم بازار توسط سازمان و اتحادیه تعاون روستایی استان فارس تامین شده و در اجرای این طرح هیچ‌گونه یارانه دولتی صرف نشده، همچنین ضایعات اجرای این طرح نزدیک به صفر بوده است. 

وی بیان کرد: تکریم مردم در توزیع میوه طرح تنظیم بازار مورد توجه قرار دارد که در همین راستا شماره‌های تماس درج شده بر روی بنرها جهت ارتباط مستقیم با سازمان‌های متولی یک اقدام موثر برای دریافت نظرات مردم بود که رضایت مردم را نیز به‌دنبال داشت.

وی اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و عرضه هرگونه میوه بی کیفیت با شماره تلفن های ۱۲۴ تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است
  • تداوم طرح توزیع میوه تنظیم بازار در فارس