Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «محمودرضا مرادی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سلامت مردان در ۲ دهه اخیر به عنوان بحران خاموش سلامت مطرح شده و از سال ۱۳۸۶ در دستور کار معاونت بهداشتی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

او گفت: به همین مناسبت همه ساله در هفته اول اسفندماه، پویش ملی« سلامت مردان ایران » با هدف اطلاع رسانی و حساس‌سازی گروه‌های مختلف جامعه در خصوص اولویت‌های سلامت مردان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شعار امسال این هفته با توجه به همه‌گیری کووید ۱۹ و خطر این بیماری برای سلامتی و حیات مردان، در سال جاری «همه گیری کرونا، توجه بیشتر به سلامت مردان» تعیین شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه ابراز امیدواری کرد با همکاری همه جانبه درون و برون سازمانی و تلاش همکاران در مراکز خدمات جامع سلامت، شاهد تحول جدی در ارتقای شاخص های سلامت مردان کشور باشیم.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۲ شهر و ۲هزار و ۵۹۰ روستا دارد که نیمی از این جمعیت را مردان تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه بهداشت و سلامت اخبار کنکور سلامت مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه برنامه‌های هفته سلامت با مشارکت مردم در حال اجراست، گفت: تقویت خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در حاشیه شهر‌ها، اجرابی برنامه سلامت با رویکرد کارآفرینی، خود مراقبتی با محوریت ارتقای سطح زندگی سالم در جامعه، ارتقای نظام مدیریت بیماری بویژه کنترل بیماری‌ها نوپدید و بازپدید، و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی بهداشتی در ارائه خدمات بهداشتی از جمله راهبرد‌های برنامه‌های هفته سلامت است.
دکتر واعِظ افزود: ارتقای سلامت و حوزه بهداشتی در سطح منطقه بویژه در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و توسعه سلامت در خانواده از دیگر راهبرد‌ها و برنامه‌های هفته سلامت است که با مشارکت مردم انجام می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت بعنوان هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان