Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریواس گیلمن، مهاجم ونزوئلایی سابق الریان و الهلال به صورت رسمی به تیم الشرطه عراق ملحق شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شبکه «الکاس» قطر خبر داد ریواس گیلمن، مهاجم ونزوئلایی سابق الریان و الهلال به صورت رسمی به تیم الشرطه عراق ملحق شد.

الشرطه یکی از رقبای استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم عراقی پیش از این هم ۲ بازیکن جدید جذب کرده بود تا با تمام قوا وارد بازی‌های آسیایی شود. این بازیکن ونزوئلایی جانشین اوساگونا مهاجم سابق پرسپولیس در لیست الشرطه شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الشرطه استقلال استقلال الشرطه لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی اگرچه در بازی های گذشته تیمش معمولا نیمکت نشین بوده اما هر بار با نظر جواد نکونام به زمین رفته، توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و توانایی هایش را نشان بدهد.

رمضانی که این فصل سه بار برای استقلال گلزنی کرده، در نیم فصل اول مقابل شمس‌آذر در قزوین هم به میدان رفت و زننده یکی از گل‌های تیمش بود.

مهاجم بلندقامت استقلالی‌ها در بازی رفت با شمس‌آذر در حالی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، توانست با یک فرصت طلبی خوب و استفاده از اشتباه خط دفاعی حریف دومین گل استقلال را بزند، اما این گل باعث برتری آبی‌ها نشد. استقلال در آن مسابقه مقابل شمس‌آذر به تساوی دو بر دو رسید، اما حالا برای کسب پیروزی تلاش می‌کند.

آبی‌پوشان پایتخت برای کسب برد و حفظ صدرنشینی خود به مصاف شمس‌آذر می‌روند و بی‌شک بازی در ورزشگاه آزادی نیز کار را برای شاگردان سعید دقیقی سخت خواهد کرد.

در این بین آرمان رمضانی هم در تمرینات استقلال با روحیه خوب و شرایط جسمانی مناسب حضور دارد و برای بازی حساس روز جمعه آماده می‌شود. او منتظر فرصتی از سوی نکونام است تا بتواند خودش را نشان بدهد و شرایط خوبی را در بازی رقم بزند. بی تردید رمضانی دوست دارد اگر پایش به گلزنی دوباره مقابل شمس‌آذر باز می‌شود، این گل برد تیمش را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!