Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروهای جهادی، خیرین، اصناف و دیگر اقشار مختلف مردم شهرستان گچساران در قالب موکب "طریق الکربلا" به کمک زلزله‌زدگان شهر "سی‌سخت" شتافته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس تجربه خدمت رسانی به زوار اربعین، زلزله کرمانشاه، سیل لرستان و خوزستان ،سیل سیستان و بلوچستان،خط مقدم مبارزه با کرونا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آموخت که بعد از چند روز اول بحران کمک ها باید وارد موضوعات و فازهای متفاوت شود به همین خاطر گروهای جهادی، خیرین، اصناف و دیگر اقشار مختلف مردم شهرستان گچساران در قالب موکب "طریق الکربلا" بازهم جهت خدمت رسانی پای کار آمدند و اینبار هم به کمک زلزله زدگان "سی سخت" شتافته اند.

پس از گذشت ۱۰ روز از زلزله در شهرستان دنا همچنان تهدیداتی وجود دارد و نکته قابل توجه این است که با حضور موکب "طریق الکربلا" شهرستان گچساران در شهر سی سخت ساکنان این مناطق زلزله زده نیز دلگرم شدند و گچسارانی ها در کمک رسانی به هم استانی های نجیب و صبور زلزله زده در این خطه از کهگیلویه و بویراحمد بازهم سنگ تمام گذاشته اند.

اکنون نیز برپایی موکب طریق الکربلا یک حرکت مردمی و جهادی بوده که برای خدمت‌رسانی به هم استانی های آسیب‌دیده‌ در مناطق زلزله‌زده سی سخت صورت گرفته است، موکب‌ گچسارانی ها در منطقه زلزله زده سی سخت ، روزانه دو هزار ۵۰۰ پرس غذای گرم با کیفیت تهیه و به همت گروهای جهادی در میان مردم این شهر توزیع می‌کند.

تصاویر و ویدئویی از این اقدامات را شاهد باشید.

 

انتهای پیام/

 

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. 564+64 دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: طریق الکربلا زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد

شرکت آبفای زرند در اطلاعیه ای اعلام کرد: 

بامداد امروز با حضور زنگی آبادی معاون بهره برداری شرکت آبفای استان کرمان، طاهری زاده بخشدار مرکزی زرند، اسلامی مدیرامور آبفا شهرستان زرند، کارگر و نیروهای جهادی اداره آبفای شهرستان زرند حدود ۱۰۰ مترخط انتقال مجتمع جلگه‌شور که در اثر سیل دیروز تخریب شده بود، تعویض شد.

با این اقدام جهادی از قطعی آب جلگه شور و ۱۱ روستا جلوگیری شد .  

درضمن این خط ۲ سال دچار مشکل بود که با تعویض این خط لوله، مشکل این خط انتقال مرتفع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم