Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@22:46:29 GMT

وضعیت آب و هوا در ۹ اسفند ماه

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۳۶۹۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران، براساس آخرین مدل‌های خروجی هواشناسی ، طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود و در کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه بارش پراکنده در کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان و ایلام ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه در برخی مناطق گیلان، اردبیل، لرستان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد و شمال استان‌های کرمان و فارس بارش پراکنده رخ خواهد داد.

سه‌شنبه تحت تاثیر موج تراز میانی جو، برخی نقاط شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر در اواخر وقت، برخی نقاط از ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی، شرق و شمال شرق کشور بارش خواهند داشت.

امروز تا اواسط هفته روند تدریجی افزایش دما را در بیشتر مناطق کشور شاهد خواهیم بود. امروز نواحی شرقی و مرکزی خلیج فارس و همچنین تنگه هرمز مواج است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس داده‌های ترافیکی موجود، ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار و ولی آباد، سنگین است.

همچنین شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، لاسم، آب اسک و وانا هستیم.

تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محور چالوس دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان است و بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، البرز و مازندران دیده می‌شود.

طبق اطلاعات موجود، محورهای هشتگرد - طالقان و پل زنگوله - بلده مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی، در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پنجشنبه در نواحی مرکزی، بعضی نقاط شمال شرق و شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و بعضی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان، شنبه در بعضی نقاط استان فارس و یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر، بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج خواهد بود.

کد خبر 739581

دیگر خبرها

  • احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی با افت دما در شمال فارس
  • پیش بینی وقوع گرد و غبار در خوزستان
  • احتمال وقوع گرد و خاک موقت در برخی مناطق خوزستان
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد
  • تداوم بارش‌های پراکنده در کشور/ وزش باد شدید طی سه روز آینده در شرق
  • افزایش دما و ورزش تندبادهای لحظه‌ای در خوزستان
  • افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • پیش‌بینی دمای هوای کشور؛ بارش باران و برف و وزش باد شدید در این مناطق