Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخلاف وعده بایدن برای لغو سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ، آمریکا نیرو‌های گشتی خود را در مرز مکزیک افزایش داد.

 به نقل از اسپوتنیک، آمریکا نیروی‌های خود را در مرز مکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران افزایش می‌دهد.

فاکس نیوز روز جمعه در یک گزارش اختصاصی اعلام کرد: گمرک و حفاظت مرز‌های آمریکا (CBP) صد‌ها مامور مرزبانی را برای مقابله با هجوم مهاجران آمریکای لاتین به مرز‌های جنوبی مستقر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه به نقل از چندین منبع وزارت امنیت داخلی اعلام کرد: حدود ۲۵۰ مأمور در اول مارس به بخش مک آلن، تگزاس در بخش دره ریو گراند اعزام می‌شوند. از مأموران خواسته شده است تا ۳۱ مارس در مرز‌های جنوبی بمانند. بسیاری از کودکانی که به مرز می‌آیند هیچ بزرگسالی همراه آن‌ها نیست.

یک منبع رسانه‌ای که نخواست نامش فاش شود در این باره گفت: با شیوع کرونا و کمبود امکانات، با بحران مهاجران روبه رو خواهیم شد.

چندی پیش نیز برخلاف وعده بایدن ، بیش از ۷۰۰ کودک مهاجر از سوی گشت مرزی آمریکا بازداشت شدند. بازداشت کودکان و جدایی آنها از خانواده‌هایشان  در دولت ترامپ، دستاویزی برای دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ بود.

جن ساکی، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در این باره گفت: "ما چند گزینه داریم، می‌توانیم آن‌ها را به خانه برگردانیم، می‌توانیم آن‌ها را به سرعت از مرز  به مراکز اداره بهداشت و خدمات انسانی منتقل کنیم یا اینکه  آن‌ها را در کنار خانواده‌ها و حامیان مالی قرار دهیم که  گزینه  دوم را انتخاب کرده ایم".

این در حالی است که جو بایدن در اولین اقدام خود در پی ورود به کاخ سفید مدعی شد بسیاری از سیاست‌های سختگیرانه مهاجرتی ترامپ لغو خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر نیرو:مدیریت بحران از وقوع خسارت جبران ناپذیر سیل جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، علی‌اکبر محرابیان صبح امروز یکشنبه در نشست مدیران ارشد صنعت آب کشور گفت: خوشبختانه سیل حادث شده روزهای گذشته در مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور با پیش‌بینی‌های دقیق و اطلاع‌رسانی‌های به موقع، کمترین خسارات را به همراه داشت.

وزیر نیرو اهمیت پیش‌بینی‌های دقیق و به موقع شرایط جوی بر کاهش خسارات احتمالی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در صورت عدم مدیریت به موقع منابع سدها در بارش‌های سیل‌آسای هفته گذشته و عدم صدور اخطارها و هشدارهای لازم، بارش‌های رخ داده با وقوع سیل بزرگی همراه می‌شد که ظرفیت ایجاد خسارات جانی و مالی گسترده را داشت.

وی در ادامه تاکید کرد: ارائه خدمات آب و برق در شرایط ایجاد شده به خوبی تحت مدیریت و کنترل درآمد و پایش لحظه‌ای و مدیریت شرایط باید همواره مدنظر قرار گیرد تا مشکلی رخ ندهد.

وزیر نیرو با بیان اینکه بارش‌های خوبی در روزهای گذشته در نقاط مختلف کشور به ثبت رسید، افزود: بر این اساس پنج تا ۶ سد کشور سرریز شد؛ این در شرایطی است که کمترین خسارت‌های مالی و جانی در این زمینه رخ داد.

محرابیان به پیش‌بینی بارش‌های شدید در دیگر نقاط کشور از جمله استان‌های کرمان و یزد در هفته جاری اشاره کرد و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 6084456 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • وزیر نیرو:مدیریت بحران از وقوع خسارت جبران ناپذیر سیل جلوگیری کرد
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟