Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین دورنت قادر به حضور در مسابقه آل استار 2021 نیست.

کوین دورنت از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده و مدت بیشتری باید به ریکاوری بپردازد.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ کوین دورنت و لبران جیمز کاپیتان های دو تیم

ذخیره های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ نام تری یانگ و دوین بوکر دیده نمی شود!

به گزارش طرفداری و به نقل از ادرین وجناروسکی از ESPN، با تاييد بروكلين نتس، كوين دورنت به دليل مصدوميت از ناحيه همسترينگ، در مسابقه آل استار شركت نخواهد كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين در حالى است كه دورنت كاپيتان است و قرار است در ياركشى آل استار به همراه لبران جيمز، تيمش را انتخاب كند. اكنون مانند كنفرانس غرب كه دوين بوكر جايگزين انتونى ديويس شد، در اینجا هم آدام سیلور، کمیسیونر لیگ، دمانتس سبونس، فوروارد ایندیانا پیسرز را جاشنین دورنت کرد. سبونس اگر به آل استار نمى رسيد، اولين بازيكن تاريخ NBA مى شد كه با ميانگين حداقل 20 امتياز، 10 ريباند و 5 اسيست در هر بازى، به آل استار نمى رسد. سبونس به همراه نيكولا يوكيچ و يانيس آنته توكومپو، تنها بازيكن اين فصل است كه با دقت شوت 50 درصدى، ميانگين 20/10/5 را در اختيار دارد.

اخبار داغ 

ارزش بازیکنان فعلی پرسپولیس؛ سیدجلال حسینی از قیمت افتاد، قیمت مهدی عبدی 16 برابر شد استقلال به مهدی قائدی مشکوک است بازداشت مردی با جلیقه انتحاری در عوارضی تهران ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کنفرانس خبری رونالد کومان به خاطر خونریزی نیمه کاره ماند / عکس همسر موراتا: پسرمان باعث شد آلوارو بیمار شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقه آل استار کوین دورنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس

بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال، خبر خوبی برای هواداران آبی محسوب می شود.

طرفداری | انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

کوین یامگا با چشم بند

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • ◄ 5 روش ایمن برای نگهداری بیت کوین‌ های خود
  • بیت کوین صعود کرد
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها