Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فروش شرکت نفت ایرانول از افزایش تولید و فروش روغن هایی با سطح کیفی بالا در سال جاری خبر داد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر عظیمی در این باره به خبرنگار ما، گفت: در راستای بهینه کردن سبد فروش محصولات و افزایش سود آوری شرکت نفت ایرانول، تولید و فروش روغن هایی با سطح کیفی بالا در سال جاری افزایش یافت بطوریکه فروش روغن های بنزینی با سطح کیفیت بالا در ده ماهه 99 نسبت به دوره مشابه 98 رشد 12 درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال Racing ، Ronia و 16000 در ده ماهه 99 نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب 225، 15 و 14 درصد رشد فروش داشته است.
عظیمی افزود: در راستای عرضه مستقیم به مصرف کننده و افزایش شبکه توزیع مویرگی و تغییر سیاست های عرضه فروش مویرگی، در ده ماهه امسال عرضه مستقیم روغن های دیزلی نسبت به دوره مشابه سال قبل 7 درصد رشد داشته است.
وی تصریح کرد: فروش روغن موتور صادراتی و انواع روغن های صنعتی داخلی نیز طی ده ماهه سال 1399 نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب 125 و 11 درصد رشد داشته اند.
وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد رونمایی از برخی از محصولات این شرکت با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی که هفته گذشته  صورت گرفت، گفت: امسال سه محصول جدید Henza 2  و 12000- 15w40 و Motorow 10w40 در سبد فروش محصولات ایرانول قرار گرفت.
عظیمی ادامه داد: در دنیای امروز بازار هر لحظه تغییر می‌کند و یک تولید کننده باید بتواند نیازهای به روز بازار را شناسایی و در راستای آن به تولید بپردازد. در همین راستا بر آن شدیم سطح کیفی این محصولات را که در سال‌های گذشته با گرید پایین‌تری تولید می‌شدند، بهبود بخشیم.
معاون فروش شرکت نفت ایرانول تصریح کرد: روغن دنده اتوماتیک IV - ATF sp ، روغن موتور بنزینی ایرانول یونا Youna -API  SN plus 5w30 ،ضد یخ CoolMax ،گریس لیتیوم کمپلکس، گریس LNGI00، روغن هیدرولیک ضد آتش، روغن محافظ ورق فولاد،  نیز طراحی، تولید و بخشی از آن در سال 99 به بازار کشور عرضه شده است. همچنین روغن موتور دیزلی یورو دیزل در پایان سال 1398 طراحی و از نیمه سال 1399 به بازار عرضه گردیده است که به دلیل شرایط کرونایی حاکم در کشور رونمایی این محصول صورت نپذیرفته بود.

عظیمی در پایان افزود: به طور قطع تولید محصولات با کیفیت یک شبه اتفاق نمی‌افتد و این خروجی مرهون زحمات مدیران قبلی و فعلی این شرکت است که پیوسته در تلاش‌اند با نیازهای به روز جامعه قدم بردارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نسبت به دوره مشابه شرکت نفت ایرانول فروش روغن ده ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، تولیدکنندگان ایرانی حاضر در نمایشگاه کالای کودک روسیه با اشاره به استقبال خوب شرکت‌ها و بازدیدکنندگان نمایشگاه از اسباب بازی‌های ایرانی بر وجود زمینه‌ها و ظرفیت‌های مناسب برای حضور جدی ایران در بازار اسباب بازی روسیه در صورت پیگیری مذاکرات و ارتباطات برقرار شده طی نمایشگاه تاکید کردند.

 نمایشگاه اسباب بازی روسیه در دوره اخیر میزبان ۳۵ واحد صنایع خلاق ایرانی حوزه اسباب بازی، آموزش و تعلیم و تربیت بود که در قالب کنسرسیوم اسباب بازی، غرفه های ایران را در این نمایشگاه تشکیل می‌دادند.

علی قاسمی، مدیرعامل یک شرکت پرورش ذهن در خصوص تجربه حضور در این نمایشگاه گفت: با تنوعی بیش از ۳۰۰ محصول از حیوانات سخت و نرم، هند پاپت، تخم دایناسور و مزرعه در نمایشگاه اخیر مسکو شرکت کردیم.

در این رویداد بستری فراهم شد تا تولیدکنندگان این صنعت تعامل مستقیمی با مخاطبان خود داشته باشند و خوشبختانه محصولات با توجه به لحاظ کیفیت، ظرافت و رنگ آمیزی خاص مورد توجه بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرار گرفتند.

حضور در این نمایشگاه نقاط قوت فراوانی از جمله تبادل اطلاعات و تجربیات بین شرکت‌های تولیدی از کشور‌های مختلف، آشنایی با فرهنگ و سلایق بازار هدف ، عمدتا کودکان و نوجوانان شده است. 

حضور در این رویداد زمینه ساز طراحی و تولید محصولات جدید و متنوع‌تر در این شرکت بوده و در این زمینه به زودی محصولات جدیدی از جمله عروسک نوزاد، اسکوتر و لگو مگنت را راهی بازار می‌کنیم و امیدواریم تولیدات با کیفیت و متنوع ایرانی بتواند به تمام کشور‌ها ارسال و عرضه شوند و موجبات رشد فرهنگی و اقتصادی کشور شوند.

به گفته احسان منشی، مدیر عامل یک شرکت صنعتی نیز از دیگر شرکت کنندگان این رویداد که ۳۵ تولید کننده ایرانی فعال درحوزه بازی‌های رومیزی، حرکتی، فکری و آموزشی و ... در این نمایشگاه حضور داشتند و این شرکت با برند نوباوه همراه با محصولات جنبشی حرکتی خود از قبیل موتور تعادلی، اسکوتر و گلف و ... از غرفه داران بخش نمایشگاه ایران بود.

وی با بیان اینکه تعاملات خوبی بین روسیه و ایران در حوزه اسباب بازی مشاهده می‌شد تصریح کرد: نمایشگاه با استقبال فراوانی از طرف فروشندگان، پخش کنندگان و حتی مصرف کنندگان روسی مواجه شد.

بیشتر علاقه مندی روس‌ها به سمت بازی‌های رومیزی و اسباب بازی‌های سایز کوچک بود. در بازار روسیه مشابه برخی از محصولات ایرانی با قیمت‌هایی بالا که بعضا تولید چین و روسیه بود مشاهده می‌شد.

با توجه به رابطه خوب بین دو کشور روسیه و چین، محصولات چینی در بازار اسباب بازی روسیه جایگاه ویژه‌ای داشته و می‌توان امیدوار بود با ارائه قیمت‌های رقابتی با کالا‌های چینی بتوانیم بازارخوبی از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار روسیه ایجاد کنیم.

منشی تصریح کرد: با توجه به اینکه بعد از نمایشگاه پیگیری‌های مستمر منجر به دریافت نتیجه می‌شود، امیدواریم که این پیگیری‌ها شرایط همکاری خوبی را بین ایران و روسیه رقم زند.

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه
  • کنترل کیفیت محصولات خط تولید با سامانه هوش مصنوعی
  • نظارت بر کیفیت محصولات با سامانه هوش مصنوعی
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است