Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@07:02:18 GMT

عکس/ منتخب حیات وحش هفته‎

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۴۵۶۶

عکس/ منتخب حیات وحش هفته‎

نگاهی داریم به برخی از تصاویر منتخب حیات وحش که طی هفته گذشته از نقاط مختلف جهان گرفته شده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند

منتخب مردم تبریز در مجلس دوازدهم گفت: اگر مجلس آتی با کم‌توجهی به توصیه رهبرانقلاب، وارد فضای سیاست‌زده شود، دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون خواهد شد و از کار اصلی خود باز خواهد ماند. - اخبار سیاسی -

روح الله متفکرآزاد  منتخب اول مردم تبریز در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به رایزنی‌ها برای شکل گیری مجلسی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی گفت: حدود یک ماه به پایان مجلس یازدهم باقی مانده و نمایندگان، پرکارتر و باروحیه‌تر در حال انجام وظایف خود هستند.

رئیسی: انتخابات باید یکی از جلوه‌های مهم و بزرگ انسجام ملی باشد

 

وی افزود: انتظار می‌رود همین روحیه پرکاری و خدمت بی‌منت به مردم در مجلس دوازدهم نیز تداوم داشته باشد و از سوی منتخبین جدید، تقویت نیز شود.

منتخب اول مردم تبریز در مجلس دوازدهم با اشاره به برخی رایزنی‌ها در بین منتخبین مجلس آینده، اظهار داشت: شکل گیری فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس دوازهم، در شکل‌دهی جهت‌گیری کلی مجلس چه در حوزه‌های تخصصصی و چه در حوزه سیاسی مفید خواهد بود.

متفکر آزاد ادامه داد: اگر مجلس آتی با کم‌توجهی به توصیه رهبرانقلاب، وارد فضای سیاست‌زده شود، دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون خواهد شد و از کار اصلی خود باز خواهد ماند.

نماینده مردم تبریز ضمن اشاره به این‌که نکته دیگری که رهبری بر آن تاکید داشتند این بود که مسئولان باید بر مسائل اصلی تمرکز کرده و سرگرم حواشی نشوند، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید مشغول اصل مطلب باشند؛ چراکه دشمن علاقه‌مند است بین مردم اختلاف بیاندازد و دودستگی ایجاد کند تا به خاطر تفاوت علائق و سلایق‌شان با هم بجنگند.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم، در پاسخ به پرسشی درباره توصیه رهبر انقلاب به منتخبان مجلس دوازدهم مبنی بر پرهیز از اختلاف، گفت: سابقه فعالیت فراکسیون انقلاب اسلامی در مقطعی از مجلس یازدهم، نیز نشان داده که فعالیت قوی و هدفمند باعث خواهد شد تا ضمن به رسمت شناختن سلایق مختلف، رقابت‌های درون‌گفتمانی در درون فراکسیون شکل بگیرد و به فضای صحن علنی کشیده نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • 5 داروخانه منتخب بیماران اوتیسم در هرمزگان
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • دستگیری شهردار منتخب و عضو شورای نسیم‌شهر