Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: تردد خودروها با پلاک غیر بومی در شهرستان های با وضعیت نارنجی استان ممنوع است.

سرهنگ فرمانی در خصوص وضعیت تردد خودروها با توجه به وضعیت جدید شهرستان های تابعه استان بابیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونایی شهرهای چالدران و پلدشت آبی، شهرهای ارومیه،نقده،اشنویه، خوی و ماکو نارنجی و شهرهای سلماس، پیرانشهر، تکاب، میاندوآب، چایپاره،سردشت، مهاباد،بوکان، شاهین دژ و شوط از تاریخ ۹ اسفند ماه بصورت زرد اعلام شده است، افزود:  لذا برابر اعلام محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد خودروها با پلاک غیر بومی در شهرستان های با وضعیت نارنجی و همچنین تردد خودروها با پلاک بومی شهرستان های دارای وضعیت نارنجی در شهرستان های با وضعیت زرد ممنوع است و با متخلفین برابر قانون بر خورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین یادآور شد:  تردد خودروها در کلیه شهرستان ها با هر وضعیتی از ساعت ۲۱۰۰ الی ۰۳۰۰ ممنوع است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، سرهنگ فرمانی بیان کرد:  محدودیت تردد بهترین و ارزان ترین شیوه کنترل این ویروس شناخته شده است که توسط مامورین پلیس راهنمایی و رانندگی استان به صورت جدی کنترل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ممنوعیت تردد خودروها وضعیت نارنجی خودرو با پلاک غیربومی تردد خودروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح نارنجی هواشناسی زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و سبب خسارت‌های احتمالی شود. هشدار نارنجی رنگ جهت آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که سامانه همرفتی از بارش و باد بعدازظهر امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه سوم تا پنجم اردیبهشت) استان را فرا می‌گیرد.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بعد از ظهر امروز رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ، وزش تند باد و طوفان لحظه‌ای، کاهش نسبی دما در سراسر استان به ویژه اردستان، انارک، بادرود، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، شهرضا، فلاورجان، لنجان (زرین شهر)، نائین، نطنز، ورزنه، اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به جاری شدن روان آب و اختلال در تردد جاده‌ای و معابر عمومی، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، آب‌گرفتگی معابر، تنش دمایی در سالن‌های دامداری مرغداری و گلخانه‌ها و باغات و مزارع، سقوط اشیا و احتمال سقوط از ارتفاع و سقوط درختان کهن‌سال هشدار داده و توصیه کرده است که هموطنان طی ۴۸ ساعت پیش‌رو از صعود به ارتفاعات، کوه‌نوردی و تردد و توقف در بستر یا حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی خودداری کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم تحکیم انواع سازه‌های سبک، محافظت از محصولات کشاورزی، اجرای اقدامات لازم توسط مسؤولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنایع کشاورزی تاکید کرده است.

کد خبر 6085353

دیگر خبرها

  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد
  • خودروها در چه شرایطی دچار تخلف ساکن می شوند
  • حذف بیش از ۱۵ هزار پروانه کسب کاغذی در استان آذریجان‌غربی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی