Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:19:15 GMT

فیلم جدید «سوپرمن» در دست ساخت

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۴۷۱۸

فیلم جدید «سوپرمن» در دست ساخت

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، تانهیسی کوتس نویسندگی فیلم جدید «سوپرمن» را برای کمپانی‌های دی سی فیلمز و برادران وارنر انجام خواهد داد.

این پروژه که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، توسط کمپانی بد ربات جی. جی. آبرامز تولید خواهد شد. هانا مینگلا هم تهیه‌کننده این فیلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود هنوز جستجو برای انتخاب بازیگر شخصیت سوپرمن آغاز نشده است. البته ددلاین می‌گوید که هنری کویل خود را برای ایفای دوباره این نقش مشتاق نشان داده است.

کوتس برای هفته نامه «ویلج ویس» و «تایم» نویسندگی کرده و با مجله نیویورک تایمز و واشینگتن پست هم همکاری کرده است. آثار و کتاب‌های داستانی او نیز شامل «جدال زیبا»، «میان دنیا و من» و «ما هشت سال در قدرت بودیم: تراژدی آمریکایی» می‌شود.

کتاب میان دنیا و من در سال ۲۰۱۵ جایزه ملی کتاب در بخش غیر داستانی را گرفت. از این کتاب توسط HBO یک فیلم سینمایی اقتباس شده است. از کتاب دیگر او به نام «آب رقصنده» هم یک فیلم سینمایی اقتباس خواهد شد که در تیم تهیه کنندگی آن نام برد پیت دیده می‌شود.

شایان ذکر است کوتس کتاب‌های مصور «پلنگ سیاه» و «کاپیتان آمریکا» را برای کمپانی مارول نوشته است. برای اولین بار ددلاین در ژانویه ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که کمپانی برادران وارنر در همکاری با شرکت بد ربات دنیای «لیگ عدالت» را توسعه خواهد دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی سوپرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد

رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنائی)، اول۲ (استثنائی)، اول۳ (استثنائی)، اول تکمیلی (استثنائی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز شده است. 

وی افزود: ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود. 

رحیمی نژاد گفت: لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در یزد
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE