Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر مطبوعاتی فرماندهی پلیس کابل اعلام کرد که نیرو‌های پلیس ملی از وقوع یک انفجار خونین تروریستی در کابل جلوگیری کرده‌اند.

در اطلاعیه پلیس کابل آمده است: حوالی ساعت ۷:۳۰ صبح امروز شنبه (۹ حوت) در مربوطات ناحیه هشتم شهر کابل ساحه شاه‌شهید نزدیک مسجد زازی، تروریستان وحشی جهت کشتار مردم بیگناه ما یک حلقه ماین عیار با ریموت کنترول را جاسازی نموده بودند که خوشبختانه قبل از وقوع انفجار توسط منسوبین پلیس کابل کشف و خنثی گردید و از وقوع یک رویداد خونین تروریستی جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در چند ماه اخیر رویداد‌های تروریستی ناشی از انفجار ماین‌های مغناطیسی و جاسازی شده در شهر کابل به گونه بی سابقه‌ای افزایش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس کابل انفجار افغانستان پلیس کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مهدی احمدی‌نژاد ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی دیگر از مجروحان انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان که در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) بستری بود به شهادت رسید، اظهار داشت: این نوجوان ۱۳ ساله از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیدگی شده و مهره دوم گردن وی کاملاً قطع شده بود.

وی با اشاره به اینکه عمل جراحی این نوجوان توسط تیمی که از تهران آمده بودند، انجام شد، گفت: با این وجود صبح امروز محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح این انفجار تروریستی بستری در بیمارستان کرمان به خیل شهادت پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بقیه مجروحان انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان همه ترخیص شدند، افزود: بسیج جامعه پزشکی همراه با دانشگاه علوم پزشکی کار بیماران شناسایی شده را در منزل انجام می‌دهد و کسانی هم که نیاز به ارجاع داشته باشند به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مجروحان این حادثه توسط بنیاد شهید شناسایی شدند و هر کدام که با کارت شناسایی مراجعه کنند تمام خدمات آن‌ها به صورت رایگان در مراکز درمانی ما انجام می‌شود، ادامه داد: در ایام تعطیلات عید نوروز امسال برخی از این مجروحان که نیاز به فیزیوتراپی داشتند خدمات خود را در بیمارستان شهید باهنر کرمان دریافت کردند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه چند نفر از مجروحان انفجار تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان هم توسط بنیاد شهید به تهران اعزام شدند و کار درمانی آن‌ها پیگیری شده است، گفت: خوشبختانه این مجروحان در حال حاضر در وضعیت استیبل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مجروحان این انفجار، تفاوتی با مجروحان زمان جنگ دارند، افزود: زمان جنگ به دلیل داغ شدن گلوله و ترکش‌ها، استریل محسوب می‌شدند، اما این ساچمه‌ها داغ نشده و استریل نبودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه اتفاقی که در کرمان افتاد کاملاً جدید بود و بعد از حادثه و اعمال جراحی متوجه عفونت‌های بسیار شدیدی در مجروحان این حادثه شدیم، ادامه داد: این عفونت‌ها نه تنها در مجروحان بستری در بیمارستان‌های کرمان که مجروحان بستری در دیگر بیمارستان‌ها هم مشاهده شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار مجروح این حادثه در بیمارستان بقیه الله تهران بستری بودند، گفت: در بازدید‌هایی از بیمارستان بقیه‌الله تهران داشتیم چهار مجروح بستری در این حادثه همه دچار عفونت‌های بسیار شدید شده بودند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ساچمه‌ها را برای آزمایش فرستادیم، افزود: احتمالاً این ساچمه‌ها قبل از کارگزاری آلوده شده باشند، وجود دارد و کسی که کار تروریستی می‌کند از انجام هیچ کار ناجوانمردانه‌ای کوتاهی نمی‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه مجروحان این انفجار تروریستی به عفونت‌های بسیار شدیدی دچار شدند، ادامه داد: هنوز هم تعدادی از این مجروحان با این عفونت‌ها دست به گریبان بوده و در حال درمان هستند.

دیگر خبرها

  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • تصاویری از لحظه وقوع تیراندازی در آمریکا | جشن خیابانی، خونین شد + فیلم
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم