Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@08:58:21 GMT

کمک ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی کی واریز می شود؟

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۵۰۹۴

کمک ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی کی واریز می شود؟

آخرین کمک معیشتی ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی امسال ساعت ۲۴ فردا (یکشنبه) به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز خواهد شد.

 به گزارش ایسنا، از آبان ماه سال گذشته تا کنون این شانزدهمین مرحله از پرداخت یارانه ای است که تحت عنوان کمک معیشتی به جمعی حدود ۶۰ میلیون نفر از یارانه بگیران پرداخت می شود.

این کمک نقدی بعد از اصلاح قیمت بنزین و از محل درآمد ناشی از افزایش قیمت سوخت در دستور کار دولت قرار گرفت و به همراه یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ دو پرداخت نقدی ماهانه دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ کمک معیشتی به تناسب تعداد خانوار متغیر بوده و برای خانواده های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، چهار نفره ۱۷۲ هزار و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

در طرح کمک معیشتی ماهانه به طور متوسط ۲۵۰۰ میلیارد تومان هزینه می شود که در سال به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان می رسد.

در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ بخش یارانه بسیار پرچالش پیش رفت و حتی در کمیسیون تلفیق مصوب شد که یارانه نقدی و معیشتی حذف و به جای بین تمامی ۷۸ میلیون نفر یارانه بگیر ارقام دیگری توزیع شود؛ به طوری که ۳۵ میلیون نفر اول بیش از ۱۸۰ هزار تومان، حدود ۲۳ میلیون نفر دیگر ۱۳۸ هزار تومان یارانه  و مابقی که حدود ۲۰ میلیون نفر بودند هم ۹۱ هزار تومان در ماه، یارانه دریافت کنند.

اما در نهایت با رد کلیات لایحه بودجه در صحن علنی مجلس این مصوبه لغو شد و هنوز در مورد نحوه پرداخت یارانه ها مصوبه نهایی صادر نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمک معیشتی یارانه بنزین هزار تومان میلیون نفر کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟

به گزارش ایسنا، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم به ازای هر نفر به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه قابل برداشت شد.

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال جاری
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان نسبت به ابتدای دولت سیزدهم
  • ۱۰۷ میلیارد تومان به حساب مددجویان کردستانی واریز شد
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ به حساب این افراد یارانه ۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • یارانه ۴۰۰هزار تومانی سه دهک اول واریز شد
  • یارانه فروردین دهک‌های اول تا سوم واریز شد