Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا هنرمندان روزهای سختی را سپری کرده‌اند.

فرید احدیان در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت هنرمندان در استان زنجان، اظهار کرد: در این مدتی که ویروس کرونا شیوع یافته‌ است، روزهای سختی برای اهالی فرهنگ و هنر استان بوده و سال بدی را پشت سر گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این مدت حمایت‌های موثری از هنرمندان صورت نگرفته و برخی از حرف‌ها و حمایت‌ها در حد وعده‌های توخالی باقی مانده‌اند و اگر هم اقدامی از طرف هنرمندان صورت گرفته، به همت ‌خود آن‌ها بوده و از لحاظ اقتصادی با مشکلات زیادی مواجه هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از مسئولان در این مدت حتی وقتی برای هنرمندان صرف نکرده‌اند و وجود ویروس کرونا نیز سرپوشی برای برخی از کم‌کاری‌های متولیان فرهنگی شده ‌است، تصریح کرد: ویروس کرونا وجود دارد، ولی نباید اجازه دهیم این ویروس باعث تعطیلی کارهای فرهنگی و هنری استان شود، باید به کرونا به چشم یک فرصت نگاه کرده و از آن نیز استفاده کنیم.

احدیان با بیان اینکه تعطیلی مکان‌هایی مانند فرهنگ‌سرا در استان باعث شده هنرمندان به دفاتر و انجمن‌های خود دسترسی نداشته‌ باشند که بتوانند کاری نیز انجام دهند، ادامه داد: هنرمندان در این روزها با تنفس مصنوعی به حیات خود ادامه می‌دهند و وجود مشکلات اقتصادی و تعطیلی هنر در استان باعث سرخوردگی هنر و هنرمندی که می‌تواند با آثار خود فضای آرامی ایجاد کند، می‌شود؛ همچنین این مشکلات اجازه نمی‌دهد یک هنرمند به کمال فکری خود برسد.

مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان که در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، عنوان کرد: استفاده از توانایی‌های هنرمندان زنجانی در این کنگره علاوه بر کمک به خود هنرمندان، می‌تواند تاثیر خوبی نیز در تولید محتوا و برگزاری آن داشته ‌باشد.

انتهای بیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری هنرمندان استان زنجان همه باهم علیه کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دو سکانس جنجالی از بازی منوچهر هادی و یکتا ناصر مقابل هم این روزها خبرساز شده است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   tags # یکتا ناصر ، منوچهر هادی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • استفاده از ربات ۱۸۵ هزار یورویی هوش مصنوعی در پرورش لاله‌های سالم
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • (ویدئو) دو سکانس جنجالی از بازی منوچهر هادی و یکتا ناصر مقابل هم این روزها خبرساز شده است!
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • کار و کاسبی جدیدی که این روزها در تهران داغ شد
  • این روزها غزه بدترین جای جهان برای «زن بودن» است