Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیامدهای طوفان فاجعه بار زمستانی تگزاس همچنان مردم این ایالت را درگیر خود ساخته است. خبرگزاری میزان – طوفان زمستانی اخیر در ایالت تگزاس آمریکا که بی سابقه بود و خسارات زیادی به این ایالت زد، سبب شد تا جو بایدن، رییس جمهور جدید آمریکا مانند «دونالد ترامپ»، رییس جمهور پیشین این کشور نخستین سفر داخلی خود به بازدید از یک ایالت مواجه با فاجعه طبیعی اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  «هیوستون» تگزاس مقصد نخستین سفر ریاست جمهوری ترامپ در سال ۲۰۱۷ پس طوفان «هاروی» در ماه آگوست همان سال بود.   به گزارش «ان بی سی»، پیامد‌ها و خسارات طوفان زمستانی ایالت تگزاس که سبب قطع آب، برق و گاز در سراسر ایالت به مدت چند روز شده بود، همچنان ادامه دارد.       میلیون‌ها تگزاسی همچنان با توصیه برای جوشاندن آن آشامیدنی و کمبود مواد غذایی و قبض‌های برق با مبالغ نجومی مواجه هستند.   مقام‌های محلی شهرستان «هریس» ایالت تگزاس از بحران اقتصادی و بهداشتی تشدید شده بر اثر طوفان خبر می‌دهند.       فقط در این شهر، برق یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک و آب ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک قطع شده است؛ بیش از ۱۰ هزار خانوار نیز از ترکیدگی لوله‌های آبرسانی خبر داده اند.  بیشتر بخوانید:  انفجار و سرمای هوا در تگزاس  بحران طوفان زمستانی در آمریکا هچنین تاخیر در واکسیناسیون کرونایی به دلیل تعطیلی مراکز واکسیناسیون و عدم انتقال دوز‌های واکسن به دلیل بروز طوفان از دیگر پیامد‌های این حادثه طبیعی در ایالت تگزاس است.   «آسوشیتدپرس»، تعداد تلفات ناشی از طوفان زمستانی تگزاس را ۴۰ نفر اعلام کرد.     به گزارش «واشنگتن پست»، پیش بینی می‌شود به دلیل یخ زدگی محصولات کشاورزی، قیمت مواد غذایی در این ایالت افزایش پیدا کند. در حال حاضر فروشگاه‌های مواد غذایی در ایالت تگزاس با کمبود مواد غذایی مواجه شده اند.   بایدن در سفر روز جمعه اش به ایالت تگزاس از «تد کروز»، سناتور ساکن «هیوستون» این ایالت برای همراهی دعوت نکرد.   این در حالی است که علاوه بر همسرش شماری از اعضای احزاب جمهوریخواه و دموکرات نیز وی را در سفر با تاخیرش به تگزاس همراهی می‌کردند.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن تگزاس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن تگزاس طوفان زمستانی ایالت تگزاس مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی

معصومه مهربان گفت: درحال حاضر فرآورده‌های غذایی بدون گلوتن در کشور به میزان بسیار محدود تولید می‌شود، بیماران مبتلا به سلیاک در صورت مصرف نان و کیک و سایر مواد غذایی دارای گلوتن دچار حملات این بیماری خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروزه امنیت غذایی یکی از ارکان پیشرفت و توسعه در دنیا است، تصریح کرد: از همین رو گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی برای دستیابی به امنیت غذایی پایدار به ویژه در حوزه فرآورده‏‌های حاصل از غلات و شبه غلات (کینوا) کم آب‌بر، برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی عنوان کرد: آرد بدون گلوتن مخصوص بیماران سلیاکی غنی از فیبر و پروتئین، امگا ۳ و امگا ۶ و آنتی‌‏اکسیدان‏‌های طبیعی است که برای سایر افراد از جمله کودکان، نوجوانان، سالمندان، ورزشکاران و ... نیز توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • مواد غذایی ضد التهاب
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • آب نمی‌خورید؟؛ این ۸ سبزی را بخورید
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724