Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@18:57:16 GMT

رنگ و بوی بهاری در منطقه ۹ شهرداری کرج

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۵۵۲۵

رنگ و بوی بهاری در منطقه ۹ شهرداری کرج

آرش یگانی، منطقه ۹ شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: به منظور آماده کردن منطقه برای استقبال از بهار سال آینده، سطح منطقه نه را به بخش های چهارتایی تقسیم کرده ایم و هر پنجشنبه و جمعه در یکی از بخش ها اقدامات لازم برای استقبال از بهار انجام می شود.

او افزود: کاشت گل و گیاه، بهسازی آسفالت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله اقدامات منطقه ما در این ایام است.

منطقه ۹ شهرداری کرج گفـت: سیزده تن آسفالت درسطح منطقه نه شهرداری کرج توزیع و سطل های زباله مکانیزه نیز در نقاط مختلف جایگذاری شده است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر استقبال از بهار شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار

محمدهادی علی احمدی در این باره گفت: با افزایش دمای هوا و فعالیت مجدد آفات و به منظور مدیریت تلفیقی آفت پوستخوار کاج، نصب تله‌های فرمونی در بوستان سرخه حصار آغاز شده است.

وی با اشاره به اقدامات گیاه پزشکی در خصوص مدیریت آفت پوستخوار و همچنین صیانت از درختان کاج افزود: هرساله با مناسب شدن دمای هوا و رصد فعالیت آفت مذکور، تله‌های فرمونی نصب می‌شود.

به گفته شهردار منطقه ۱۳، فرمون‌ها که در حقیقت نوعی جلب کننده حشرات بالغ هستند آفت را به سمت تله‌های نصب شده هدایت کرده و آنها را به دام می‌اندازند.

 علی احمدی ادامه داد: این راهکار یکی از موثرترین روش‌ها در کاهش جمعیت فعال این حشره بوده و در کنار سایر اقدامات کنترلی از قبیل آبیاری منظم، تغذیه و اصلاح تشتک درختان، روغن پاشی زمستانه و سمپاشی نقاط کانونی، بقای درختان کاج را تضمین خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه ویژه بوستان جنگلی سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق تهران، حفاظت از درختان و نگهداشت بهینه فضای سبز این بوستان بسیار حائز اهمیت بوده و برنامه‌ها و اقدامات حفاظتی مدون به منظور نیل به این مهم در دستور کار اداره فضای سبز قرار دارد.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • اقدامات غلط شهرداری برای از بین بردن سفید بالک‌ها؛ از آبشویی تا نصب کارت‌های زرد روی درختان
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • حال خوب یک روز بهاری در البرز
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403