Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهدی قایدی» پس از شکست دو بر صفر استقلال مقابل سپاهان در هفته پایانی نیم فصل نخست در تمرینات تیمش حضور پیدا نکرد.

هرچند «محمد فکری» سرمربی استقلال دلیل این غیبت را سرماخوردگی عنوان کرده بود اما قایدی به دلیل اصلاح نشدن قراردادش و افزایش پیدا نکردن رقم آن، در تمرینات غیاب بود.

بنظر می‌رسد مسوولان باشگاه استقلال بالاخره رضایت این مهاجم تاثیرگذار را جلب کردند تا او امروز (شنبه) در تمرینات تیمش حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید فوتبال ایران تنها جایی در دنیا باشد که بازیکنانش با وجود داشتن قرارداد در تمرینات حاضر نمی‌شوند یا به تصمیمات سرمربی در داخل و بیرون زمین اعتراض می‌کنند، اما مدیران باشگاه‌ها برای جلب رضایت آنان دست به هر کاری می‌زنند.

برچسب‌ها مهدی قائدی محمود فکری باشگاه استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی محمود فکری باشگاه استقلال مهدی قائدی محمود فکری باشگاه استقلال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره استقلال جدی است

رافائل سیلوا از نیم فصل دوم به جمع آبی پوشان تهرانی اضافه شد و در مسابقات، تیمش را همراهی کرد.

اما روز یکشنبه شایعه‌ای مبنی برقهر رافائل سیلوا منتشر شد که صحت نداشته است. این مدافع برزیلی با مصدومیت جدی از ناحیه عضله پا مواجه شده و قادر به تمرین و بازی نیست. بر همین اساس رافائل سیلوا، دیدار تیمش مقابل شمس آذر و حتی تراکتور را احتمالا از دست خواهد داد.

در همین ارتباط شنیدیم این احتمال هم وجود دارد که مدافع برزیلی استقلال فصل را از دست دهد، اما به نظر می‌رسد دو یا سه هفته دیگر رافائل سیلوا بتواند در تمرینات گروهی پا به توپ شود. به همین دلیل رافائل سیلوا ریسک نکرده و به جای وزنه زدن و تمرین کردن، در آخرین تمرین تیمش شرکت نکرد.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی