Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی انجمن هنرمندان سفالگر ایران به منظور برگزاری انتخابات هیأت مدیره جدید، روز جمعه ۸ اسفندماه در سالن جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار شد.

در این مجمع عمومی عادی که به صورت فوق‌العاده برگزار شد، اعضای اصلی نهمین هیأت مدیره انجمن مشخص شدند.

این جلسه با حضور ۷۹ نفر از اعضای انجمن هنرمندان سفالگر ایران به صورت حضوری و وکالتی تشکیل شد، ۵ عضو اصلی هیأت مدیره دوره نهم انجمن هنرمندان سفالگر به شرح زیر انتخاب شدند:

احداله شکری پور ماسوله ۷۴ رأی

بهزاد اژدری ۶۸ رأی

شبنم عمانی ۶۶ رأی

محبوبه ابراهیم زاده ۴۳ رأی

سحر اسمعیل طهرانی ۳۹ رأی

همچنین اعضای علی‌البدل به قرار زیر انتخاب شدند:

علی زمانی ۲۳ رأی

فروزش صائمی فرد ۱۵ رأی

بر این اساس، کوروش آریش با اخذ ۶۲ رأی به عنوان بازرس اصلی دوره نهم و رحیم حقیقی با ۱۱ رأی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5157011

منبع: مهر

کلیدواژه: علی زمانی فیلم کوتاه فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران موسیقی کلاسیک شبکه پنج سیما جشنواره موسیقی فجر سینمای مستند محمدرضا الوند عکاسی سریال ایرانی حوزه هنری معرفی کتاب انجمن هنرمندان سفالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه تراکتور؛ اتفاقات فرودگاه تبریز باعث تاسف است

هیات مدیره باشگاه تراکتور فورا تشکیل جلسه داد.

طرفداری | تراکتوری ها دیشب در قائمشهر 1-0 به نساجی باختند.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، هیأت مدیره باشگاه به دنبال نتایج دور از انتظار تیم در هفته‌های اخیر و اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری تیم، جلسه تشکیل داد و در خصوص مسائل مختلف پیرامون تیم تصمیماتی اتخاذ کرد.

هیأت مدیره باشگاه تراکتور جهت تنویر افکار عمومی در پایان این جلسه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد: 

باسمه تعالی

«ما نیز همچون هواداران‌ از نتایج تیم در چهار دیدار اخیر به هیچ عنوان رضایت نداشته و در این راستا انتظار می‌رود بازیکنان نسبت به عشق و تعصب هواداران اهتمام ورزیده و با کسب نتایج مطلوب در دیدارهای آتی، نتایج اخیر را جبران نمایند.

هیأت مدیره باشگاه همچنین ضمن ابراز تأسف از بابت اتفاقات شب گذشته در فرودگاه تبریز و با احترام به حق انتقاد هواداران؛ اهانت به ارکان باشگاه و توهین و سلب امنیت بازیکنان و حمله و آسیب رساندن به خودروی باشگاه را در شأن هواداران تراکتور ندانسته و بی‌شک عده‌ای به صورت هدفمند از اعتراض به حق هواداران، سو استفاده کرده و فضا را به تنش کشانده‌اند.

در همین راستا معاونت فرهنگی و کانون هواداران باشگاه موظف به ارائه گزارش از اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز و بررسی موضوع حمله‌ به خودروهای باشگاه که امنیت اعضای داخلی و خارجی تیم را سلب نموده، شد.

در موضوع انتخاب سرمربی، باشگاه پس از جدایی آقای «پاکو خمز» با برخی مربیان داخلی مذاکراتی داشته که متأسفانه بستر برای حضورشان در تراکتور فراهم نشد و در ادامه، مذاکرات با «قربان بردیف» آغاز شد و توافقات اولیه نیز حاصل شده بود که ایشان اعلام کرد باتوجه به مشکلات شخصی، حداقل طی یک ماه آتی نمی‌تواند در تبریز حضور یابد و باتوجه به اهمیت دیدارهای پیش رو، باب مذاکره با سایر گزینه‌ها آغاز شده و در همین راستا با چند مربی باتجربه مذاکرات نهایی در حال انجام است و پس از توافق از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهد شد.
  
بر این باوریم با روی کار آمدن کادرفنی جدید و همچنین حمایت هواداران، قطعاً تراکتور به روزهای خوبش باز می‌گردد.

#تراکتور 
@tractorclub1970

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • بیانیه باشگاه تراکتور درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه تبریز
  • اطلاعیه باشگاه تراکتور؛ اتفاقات فرودگاه تبریز باعث تاسف است
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی