Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها ــ رئیس کل دادگستری استان اردبیل نسبت به اجرای قانون حدنگار جهت اخذ سند اموال بیت المال تأکید ویژه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  قاضی‌ ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران کل و مسئولان امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی عضو شورای حفظ حقوق بیت‌المال در محل سالن شهید رجایی استانداری اردبیل اظهار داشت: در زمینه دفاع از حقوق بیت‌المال، باید با غیرت و تعصب و عرق سازمانی وارد شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیاز است تا نسبت به لزوم اتخاذ رویکرد صیانتی و حفاطتی در پرونده‌های بیت‌المال و تقویت نگاه پیشگیرانه اقدامات لازم و اساسی مبنای کار باشد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود که دستگاه قضایی استان در این راستا اهتمام جدی و ویژه‌ای دارد و امیدواریم این مسئله مورد توجه واقع شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نسبت به اختصاص شعب ویژه در حوزه‌های قضایی جهت رسیدگی به پرونده های مربوط به حقوق بیت المال، ادارات و ارگان‌های دولتی خبر داد و بیان کرد: در این زمینه نیز تمهیدات لازم به کار گرفته شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای خدمات‌رسانی بهتر مبنای کار است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور: اجازه نمی‌دهیم با سهل‌انگاری‌ها "پول بیت‌المال" هدر روداسماعیلی: بهتر است افرادی که در مناصب قبلی به مردم و بیت‌المال خسارت زدند، پست جدید نگیرند

عتباتی از لزوم نشست‌های مرتب و منظم و تعامل سازنده مسئولین امور حقوقی با مسئولین قضایی در استان و شهرستان‌ها خبر داد و نسبت به اجرای قانون حدنگار جهت اخذ سند برای اموال بیت المال تأکید ویژه کرد و از مسئولان خواست در این زمینه برنامه‌های خود را تقویت کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌های مجدانه و نیز اقدامات لازم و اساسی در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع را برطرف‌سازی کنیم، چرا که هم‌اکنون یکی از اهداف اصلی و مهم ما عدالت‌محوری در جامعه است که باید به آن عمل شود.

انتهای پیام/143/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یونسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بانک‌های عامل استان، زمینه دریافت وام کم‌بهره و ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کار برای نخبگان مهارتی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به روزرسانی آموزش‌های مهارتی و توجه بیش از پیش به نیاز بازار کار در این زمینه را از اولویت‌ها دانست و افزود:جامعه هدف اشتغال متفاوت است و برای هر بخش باید برنامه‌های متناسب با ظرفیت‌های همان جامعه هدف تدوین و اجرا شود. 

وی توانمندسازی و به روزرسانی سطح مهارت شاغلان و نیروهای کار و نیز بالا بردن بهره‌وری بنگاه‌ها را از مهمترین اهداف راه‌اندازی و توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از نخبگان مهارتی استان خواست برای بهره مندی از تسهیلات مذکور به مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان اردبیل مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • مصوبه مجلس درباره اموال مشمول مالیات بر عایدی
  • مصوبه مجلس درباره اموال مشمول مالیات برعایدی سرمایه
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان