Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@04:20:52 GMT

حمایت وزارت صمت از شرکت های اقتصادی در مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۳۱۵

حمایت وزارت صمت از شرکت های اقتصادی در مناطق محروم

رزم حسینی گفت: وزارت صمت آمادگی دارد شرکت های توانمند اقتصادی را برای توسعه پایدار در مناطق محروم و روستاها حمایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علیرضا رزم حسینی» امروز (شنبه 9 اسفند) در مراسم افتتاح خط تولید انبوه نخستین گیربکس 6 سرعته در شهرک صنعتی البرز بیان کرد:  امروز روز مبارکی برای نخبگان و صنعتگران کشور است و لازم است از بانیان این کارنوآور و نخبگان جوان تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت خودباوری در موفقیت در عرصه های مختلف ادامه داد: با وجود تحریم ها و دشمنی هایی که در 40 سال کشور متحمل شده با خودباوری می توانیم از موانع عبور کنیم.

 

وی عنوان کرد: تحریم فزاینده و گذشته بیش از یک سال از شیوع کرونا هر کشوری را می توانست از پای درآورد ولی به همت مردم ایران و رهبری مقام معظم رهبری و پشتکار دولتمردان موفق شدیم از شرایط فعلی عبور کنیم.

 

رزم حسینی در ادامه اعلام کرد: علاوه بر این کار ارزشمندی که انجام شده است، امروز باید خودروسازان ما به لحاظ کمی و کیفی حرفی برای گفتن داشته باشند؛ گیربکس اتوماتیک را در دستور کار گذارید و وزارت صمت هم حمایت می کند و امروز همه خودروها در دنیا با گیربکس اتوماتیک کار می کنند و ما باید به این سمت حرکت کنیم.

 

وی اضافه کرد: وزارت صنعت مسئول تولید کشور و صادرات و تولید هم در زمینه معادن، صنعت و خدمات است، ما به دنبال این هستیم مسیر و موانع را برداشته و مسیر را برای تولید کشور هموار کنیم و این امر امکان پذیر است و امروز کمتر کارخانه ای است مشکل تأمین ارز داشته باشد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در امر صادرات هم با توجه به شرایط خوبی که داریم و وجود 15 کشور همسایه، 75 درصد صادرات ما به کشورهای همسایه است که ظرفیت خوبی محسوب می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز اکثر کارخانجات در 2 یا سه شیفت کار می کنند و کمتر تولیدکننده ای داریم به صادرات فکر نکند یا صادرکننده نباشد و همه به دنبال طرح توسعه هستند.

 

رزم حسینی اظهار کرد: ما در زمینه فولاد، پتروشمی و سیمان صادرکننده هستیم و ظرفیت معادن ما بالاست به طوری که 5 میلیارد تن معادن کشف شده در کشور است و ذخایر ما افزایش پیدا خواهد کرد و فرصت های سرمایه گذاری خوبی در کشور فراهم شده است.

 

وی گفت: دغدغه ما باید توسعه و پیشرفت کشور باشد و امروز چپ و راست زمانی ارزش می یابد که حرف اول شان توسعه کشور باشد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: جوانان نسل ما برای دفاع از کشور به جبهه ها رفتند و امروز هم جوانان باید برای اعتلای کشور تلاش کنند و ان شاالله فرصت هایی که دولت و حکومت فراهم می کند ما را به سمتی ببرد که کشوری قوی داشته باشیم که فقر در آن نباشد.

 

وی یادآور شد: وزارت صمت آمادگی دارد شرکت های توانمند اقتصادی را برای توسعه پایدار در مناطق محروم و روستاها حمایت کند.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت های اقتصادی وزیر صنعت معدن و تجارت تحریم ها رزم حسینی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ زدودن رنج و غم بیماری از چهره و جسم ساکنان مناطق محروم همدان از سوی دندانپزشکان گروه‌های جهادی، گامی برای جبران کمبود‌ها و محرومیت‌های درمانی به‌جای مانده از سال‌های گذشته است که لبخند رضایت را بر لب ساکنان این مناطق نشانده و قلب مردم محروم را گرمای دوباره می‌بخشد.

بیش از ۲ هزار گروه جهادی در استان فعال است و به بیش از۳۰ روستا خدمات رسانی کردند.

در طول بحران کرونا جهادگران در کنار دانشگاه علوم پزشکی اقدامات موثر و مهمی را در کنترل و مهار این ویروس اجذا کردند.

در بی جامعه دندانپزشکان، هنوز هم هستند کسانی که بدون هیچ چشمداشتی کمک به همنوع را جزئی از وظایف خود می‌دانند، کسانی که زیبایی لبخند را برای هم نوعان خود بدون هیچ چشمداشتی هدیه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • در سیستم حاکمیتی کشور، وزیر اقتصاد ، هیچکاره است/ سیاست پولی و مالی دولت در جای دیگری تنظیم می‌شود!
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • تضمین رشد اقتصاد در سایه سرمایه‌گذاری شرکت‌های جوان دانش‌ محور
  • توسعه صنعت فرآوری محصولات کشاورزی در بوشهر اولویت است