Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@14:48:34 GMT

رکوردهایی که برای حریفان رویا بود+ فیلم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۳۱۶

رکوردهایی که برای حریفان رویا بود+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، زنده یاد سیامند رحمان دارنده دو مدال طلای بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن و 2016 ریو و رکورددار وزنه‌برداری جانبازان و معلولین جهان  با رکورد 310 کیلوگرم، در روز 11 اسفند 1398 در سن 31 سالگی به دلیل حملهٔ قلبی به دیار باقی شتافت.

این فیلم مربوط به تمرینات شهریور سال 98 است که این ورزشکار فقید ایران، وزنه‌ای را مهار می‌کند که حریفانش به هیچ وجه در مسابقات و تمرینات‌شان هم نمی‌توانند به این رکورد تمرینی او حمله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی سیامند سه بار پیاپی وزنه 270 کیلویی را پرس می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیامند رحمان بازی های پارالمپیک مهار وزنه پرس سینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ و همچنین نشست فنی این پیکار‌ها صبح امروز (سه‌شنبه - ۴ اردیبهشت ماه) در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود. در وزن ۷۵- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال از بنگلادش می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مراکش پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف نماینده ترکیه خواهد رفت.

علی خورشیدی در وزن ۸۰- با المهدی سعیدی از مراکش دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت نپال و سنگال خواهد رفت. در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم، سید معین تقوی با یحیی عمر از اردن پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

۳۸ کشور در این رویداد حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان