Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال «بچه مهندس۴» به کارگردانی احمد کاوری این روزها به مشهد رسیده است.

«حسن وارسته» سرپرست نویسنده ها و طراح سریال «بچه مهندس» درباره ویژگی های متن این سریال در فصل چهار به خبرنگار فارس، گفت:‌ قصه این فصل پر از فراز و نشیب های بسیار است و به طرح مباحثی پرداختیم که باعث می شود کارشکنی هایی در تولید داخلی ایجاد شود ورود کردیم و تلاشمان بر این بوده که بدون شعارزدگی به این موارد ورود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شخصیت های جذاب و جدیدی به قصه ما اضافه شدند که قصه های فرعی را در بر می گیرند و رفاقت و لوطی گری در عالم رفاقت را به خوبی تصویر کردیم.

این نویسنده همچنین بیان داشت: به فراخور قصه و ضرورت درام برخی شخصیت های فصل ۳ حذف و برخی شخصیت ها به فصل ۴ اضافه شدند و جنبه های دیگری از جواد و مرضیه را نشان داده و تم چو عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها را تعریف کردیم. 

وارسته ادامه داد: فصل جدید سریال بچه مهندس تم امنیتی دارد و آنچه جزو مولفه های فصل ۳ بوده را در اینجا هم داریم و هر بخشی که در فصل قبل جذابیت نداشت را حذف کرده و آنچه جزو آرمان های مردم بوده را به کار اضافه کردیم. قصه هایمان جان دار تر از فصل قبل هستند و بازیگران درخشانی نیز داریم.

وی در پایان نیز بیان داشت: بچه های گروه اعم از بازیگر و تهیه کننده و کارگردان تا عوامل تولید به طور شبانه روزی با توان مضاعف و کم خوابی در تلاشند تا کار با کیفیتی را ارائه دهند و از همه این عزیزان قدردانی می کنم. 

به گزارش فارس، علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی فصل یک تا سه این سریال را به عهده داشتند. دو فصل قبل این سریال در سال ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ و فصل سه در ماه رمضان ۹۹ بروی آنتن رفت.

مرحوم پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران فصل سه بودند.

این سریال به تهیه کنندگی سعید سعدی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد بچه مهندس۴ سریال احمد کاوری کارگردان سعید سعدی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای پروژه قطار شهری مشهد پیوست زیارت تهیه شود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر بزرگترین پروژه عمرانی این شهر یعنی قطار شهری، پیوست زیارت نداشته باشد با مشهد امام رضا(ع) همخوانی ندارد.

حجت‌الاسلام حسن منصوریان امروز، ۲۷ فروردین‌ماه، در صدودوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: اگر بزرگ‌ترین پروژه عمرانی این شهر یعنی قطار شهری که حتی ملی بوده و آوازه آن بین‌المللی است، پیوست زیارت نداشته باشد، با مشهد امام رضا(ع) همخوانی ندارد.

وی بیان کرد: افرادی که در امر زیارت دخیل هستند و در زیارت ارزان و در دسترس متولی‌گری می‌کنند باید با قدرت بیشتری وارد اجرای این پیوست شوند. چرا آستان قدس و دیگر دستگاه‌ها برای پیوست زیارت همکاری نمی‌کنند؟ بهتر است آستان قدس در این زمینه همکاری داشته باشد.

در ادامه این جلسه لایحه نامگذاری معابر فرعی به نام شهدا تصویب شد. براساس این لایحه معابر فرعی آیت‌الله عبادی واقع در خیابان آیت‌الله عبادی به نام شهید محمدرضا اشراقی، خیابان متقین ۶ واقع در خیابان گاز ۱۳ به نام شهید حسین جاوید اسدزاده، خیابان موعود ٢٧ به نام شهید محمد بهمنش‌نیا، فدائیان اسلام ۱۰ واقع در خیابان فدائیان اسلام به نام شهید رحیم توسلی عسگری، توس ٣٠ واقع در بلوار توس به نام شهید علی‌اکبر حمامی و ملک الشعراء ۱۹ واقع در خیابان ملک الشعراء به نام شهید حسن براتی نامگذاری شد.

در بخش دیگری از جلسه طرح دوفوریتی طراحی و اجرای پروژه‌های زودبازده و اعتمادساز مرحله سه در محلات هدف بازآفرینی و حاشیه شهر به تصویب رسید. این طرح با عنوان لزوم ارائه خدمات بهینه در محلات هدف بازآفرینی خصوصا در بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیر رسمی و برای توزیع عادلانه پروژه‌های شهری، ایجاد انگیزه و روحیه در این محلات و به عنوان محرک توسعه محلات هدف بازآفرینی ارائه شد.

براساس این لایحه شهرداری مشهد مکلف است در راستای اجرای بودجه سال ۱۴۰۳ و به منظور توسعه خدمات محله‌محور و رفع محرومیت از محلات هدف بازآفرینی شهری و حاشیه شهر و افزایش رفاه عمومی و مشارکت اجتماعی حداکثر ظرف مدت دو ماه از تاریخ لازم‌الاجرا شدن مصوبه نسبت به احصا و تعریف پروژه‌های دارای اولویت با اعمال تبصره‌ها، شاخص‌های محرومیت محله در محلات هدف بازآفرینی و حاشیه شهر اقدام کنند.

پروژه‌های پیشنهادی باید با اولویت موارد نیمه‌تمام زوده بازده ١ و ٢ انجام شود. میانگین اعتبارات پروژه‌های پیشنهادی هر محله ١۵٠ میلیارد ریال است. همچنین شهرداری مشهد مکلف است نسبت به تعریف پروژه در محلات تلگرد، رسالت ١٠ (نهضت) مهدی‌آباد، چهاربرج، فردوسی، کلاته‌برفی و مناطق منطقه ثامن (هدف بازآفرینی) علاوه بر محلات هدف بازآفرینی شهر مصوب اقدام کنند.

در ادامه جلسه لایحه مجوز پرداخت مابه‌التفاوت بهای تمام شده خدمات شرکت‌های بخش خصوصی سازمان اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۲ تصویب شد. بر اساس این لایحه به شهرداری مشهد اجازه داده می‌شود به منظور امکان تداوم فعالیت و جبران بخشی از هزینه‌های ارائه خدمات شرکت‌های بخش خصوصی نسبت به پرداخت مابه‌التفاوت بهای تمام شده خدمات و کرایه مصوب به شرکت‌های بخش خصوصی اتوبوسرانی دارای قرارداد تراکنش مبنا اقدام کند.

شهرداری مشهد (سازمان اتوبوسرانی) مکلف است نسبت به به‌روزرسانی و اعمال بهای تمام شده با لحاظ تعداد تراکنش، راهبر و ناوگان به صورت ماهانه اقدام کند. تغییرات هر یک از اجزای دارای بهای مصوب رسمی (مانند حقوق و دستمزد، سوخت، بیمه، عوارض و ...) از تاریخ اجرا (ابتدا یا طی سال) برای هر شرکت به‌روزرسانی شود.

نرخ سایر اجزای بهای تمام شده در ابتدای هر سال شمسی برابر آخرین دوره نرخ تورم اعلامی از سوی مرکز آمار ایران (گروه خدمات حمل‌ونقل عمومی) حداکثر تا اردیبهشت ماه سال بعد به‌روزرسانی و اعمال شود.

در پایان هر سال شمسی چنانچه نوسانات قیمت و یا نرخ تورم تمامی یا برخی از اجزای قید شده در بند قبل این مصوبه به نحوی باشد که نسبت به نرخ‌های اعمال شده تغییر (افزایش/کاهش) داشته باشد، مطابق گزارش توجیهی و تحلیلی اثر آن بر بهای تمام شده محاسبه و اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»
  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ"
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی
  • برای پروژه قطار شهری مشهد پیوست زیارت تهیه شود
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • پیام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به تهیه کننده سریال «نون خ»
  • «سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت
  • بازیگرم، نه مأمور امنیتی