Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد عطایی از تمدید نمایشگاه مجازی و تخصصی کتاب تاریخ معاصر ایران خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت یکصدمین سالگرد کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ برگزار شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی مجمع ناشران انقلاب، احمد عطایی، دبیر نمایشگاه مجازی کتاب تاریخ معاصر، دربارۀ دلیل برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مجازی و تخصصی کتب تاریخ معاصر ایران در جهت معرفی آثار مورد اعتماد و صادق در موضوع تاریخ معاصر و با هدف تقویت حافظه تاریخی ملت خصوصاً جوانان و خنثی‌کردن تلاش‌های‌ دشمنان در تحریف تاریخ، برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: کتاب‌هایی که در طول این سال‌ها، کوشیدند حقایق تاریخی از کودتای سوم اسفند 1299 تا پایان دهه 60 انقلاب اسلامی را روایت کنند، بایستی معرفی می‌شدند و در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گرفتند.

دبیر نمایشگاه مجازی تاریخ معاصر اضافه کرد: نمایشگاه مجازی و تخصصی کتب تاریخ معاصر ایران به جهت پرداختن به دوران پهلوی اول و دوم در یکصدمین سالگرد این کودتا برگزار شده است و تاریخ و دهۀ اول انقلاب به‌خاطر اهمیت و روابط آن با سقوط رژیم پهلوی در این نمایشگاه در معرض نگاه و انتخاب مخاطبان قرار گرفته است.

عطایی دربارۀ تمدید زمان نمایشگاه مجازی کتاب گفت: مدت برپایی این نمایشگاه به مدت یک هفته از دوم تا هشتم اسفندماه پیش‌بینی شده بود ولی با ملاحظه عواملی چون تخصصی بودن موضوع نمایشگاه یعنی تاریخ معاصر ایران که به‌طور طبیعی زمان بیشتری باید به مخاطبان داده شود، برگزارکنندگان به این نتیجه رسیدند تا به تمدید نمایشگاه به مدت پنج روز فرصت بیشتری برای رجوع به نمایشگاه و بازدید و خرید کتاب‌های عرضه شده فراهم شود.

مبارزه متفاوت شهریار با رضا شاه/ «علی ای همای رحمت» چه زمانی سروده شد؟هنر و ادبیات انقلاب ـ 5 |نقالی؛ ادبیات پیشرو در اعتراض به دوره رضا شاهیشاعر سیاست‌پیشه؛ روایت ملک‌الشعرای بهار از دخمه‌های مرگ رضا شاه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع ناشران انقلاب اسلامی ادبیات انقلاب کتاب مجمع ناشران انقلاب اسلامی ادبیات انقلاب کتاب نمایشگاه مجازی و تخصصی تاریخ معاصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ با مراجعه به سامانه ketab.ir نام نویسی کنند. شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه فقط به صورت فیزیکی است و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی باشند، امکان نام نویسی در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشر شده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و قبل از آن باید به ثبت آثار خود در سامانه اقدام کنند.

ناشران علاقه‌مند برای حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌ و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هنرمندانی که برای وعده صادق نقش زدند/چهره سال هنر انقلاب تجسمی شد
  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد