Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:21:44 GMT

۴۰ درصد نمونه‌های روزانه شرق اهواز مثبت‌اند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۶۴۴۰

۴۰ درصد نمونه‌های روزانه شرق اهواز مثبت‌اند

ایسنا/خوزستان رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: در حال حاضر در شرق اهواز روزانه یک هزار و ۵۰۰ تست PCR و رپید گرفته می‌شود که در مجموع حدود ۴۰ درصد این نمونه‌ها مثبت می‌شوند.

امراله مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در شرق اهواز اظهار کرد: در چند روز گذشته روند مراجعات به مراکز منتخب شرق اهواز ثابت بوده است و همچنان در قله پیک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند نمونه‌گیری از بیماران و افراد مشکوک به کرونا افزود: پنج مرکز منتخب در شرق اهواز در حال فعالیت هستند و یک اتوبوس‌آمبولانس نیز در خیابان سلمان فارسی مستقر است. به زودی یک مرکز منتخب دیگر نیز برای انجام نمونه‌گیری در شرق اهواز راه‌اندازی می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: در حال حاضر در شرق اهواز روزانه یک هزار و ۵۰۰ تست PCR و رپید گرفته می‌شود که در مجموع حدود ۴۰ درصد این نمونه‌ها مثبت می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان شرق اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه کوچ بهاره عشایر از قشلاق در مناطق جنوبی فارس و استان بوشهر از اوایل فروردین آغاز شده است، گفت، ۲ و نیم تا ۳ درصد جمعیت استان فارس را عشایر تشکیل می‌دهند که این جمعیت در فصل بهار ،مناطق گرمسیری را به مقصد مناطق سردسیر استان در شمال فارس  ترک می‌کنند.
کریمی افزود: ۵۰ درصد عشایر کوچنده فارس را ایل قشقایی تشکیل می‌دهند که از مناطق جنوبی به مرکز و غرب استان فارس کوچ می‌کنند.
وی افزود: ۱۵ درصد جمعیت کوچنده فارس ایل لر بویر احمد و ممسنی اند و بقیه عشایر کوچانده فارس را ایلات خمسه تشکیل می‌دهند که از لار، زرین دشت و داراب به سمت بوانات و خرمبید و سرچهان کوچ می‌کنند.
وی با بیان اینکه این جمعیت نقش ارزنده‌ای در تولید فرآورده‌های دامی و صنایع دستی دارند، افزود: این جمعیت کوچ رو که این روز‌ها به سمت مناطق ییلاقی در حرکت اند ۲۵ تا ۲۸ درصد گوشت قرمز استان فارس و کشور و ۴۷ درصد صنایع دستی استان را تولید می‌کنند و سهم بسزایی در تولید فرآورده‌های لبنی دارند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • کاهش۶ درصدی تورم سالانه در زنجان
  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • بارش‌های پراکنده در منطقه
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد