Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دبیر سومین رویداد گراف دی گفت: این پنل، دهم اسفندماه به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سومین گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری با عنوان« گراف دی» با هدف بررسی تجربیات مسؤولیت اجتماعی در ایران و جهان، پنل روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی را دهم اسفندماه سال جاری با همکاری و میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین زمینه سعید کریمی، دبیر رویداد گراف دی با بیان اینکه این رویداد، به منظور کسب دانش و راهکارهای علمی برای ارتقای فعالیت‌های ارتباطی برگزار می‌شود، به تشریح برنامه‌های این رویداد پرداخت و گفت: «در این رویداد که به صورت آنلاین و همچنین به صورت محدود به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود، محمد مهدی مومن‌زاده، عضو هیئت مدیره فولاد خوزستان به ایراد سخنرانی با موضوع بررسی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی مسؤولانه می‌پردازد.»
کریمی افزود: «در این رویداد، بخش‌های مختلفی پیش‌بینی شده است، در بخش گفت‌وگو، محسن کریمی، مدیر روابط عمومی بانک خاورمیانه و بنده به عنوان دبیر رویداد گراف‌دی، چگونگی استفاده از دانش مسوولیت اجتماعی در جهت انتقال پیام را بررسی کرده و اهداف آن را به منظور انتقال تجربه و تعامل احصا می‌کنیم. در پنل روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی نیز ، بهداد نامور، مدرس و مشاور ارتباطات، بازاریابی و برندسازی سخنرانی خواهد کرد.
دبیر رویداد گراف دی در خصوص شیوه‌های دسترسی به همایش آنلاین گفت: سومین رویداد گراف دی به‌صورت تعاملی برگزار خواهد شد و همزمان بر بستر آپارات گراف دی، اسکای روم و اینستاگرام گراف دی پخش خواهد شد.
گفتنی است، مخاطبان می‌توانند از طریق آپارات به آدرس www.aparat.com/graphday/live ، اسکای روم به آدرس online.inif.ir/ch/grafday و اینستاگرام گراف دی به آدرس graf_day@ این رویداد را دنبال و در مباحث مشارکت داشته باشند.
گفتنی ست؛ گراف دی ، رویدادی در حوزه روابط عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آن‌ها فراهم سازد.
خاطرنشان می‌شود، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها (Corporate Social Responsibility) که به‌اختصار «CSR» نیز نامیده می‌شود ، از مباحث حوزه اخلاق کسب‌وکار است و نقش شرکت‌ها را در حوزه وظایف و تعهدات اجتماعی مورد بررسی قرار می‌دهد. این دیدگاه از این باور ناشی می‌شود که یک کسب‌وکار با محیط اطرافش بسیار درهم‌تنیده و موفقیت آن وابسته به‌ سلامت جامعه است و روح فعالیت اجتماعی که همان کار گروهی و مشارکتی در انجام وظایف اداری است جز با توجه به مسئولیت‌پذیری اجتماعی در قبال تک‌تک افراد سازمان میسر نمی‌شود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزار می شود روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی

مراسم سومین روز درگذشت زهرا شجاعی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، ۹ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع زهرا شجاعی امروز - چهارشنبه ۸ فروردین از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح از مقابل منزل وی در خیابان فروردین غربی، پلاک ۱۸، به سمت مسجد الزهرا در خیابان شهید عراقی برگزار می‌شود.

همچنین مراسم سومین روز درگذشت وی پنجشنبه ۹ فروردین از ساعت ۱۳ و ۳۰ تا ۱۵ در مسجد «رسول اعظم» در تقاطع خیابان گیلان‌ و شهید عراقی، برگزار می‌شود.

زهرا شجاعی، دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب و رئیس مرکز امور مشارکت زنان در دولت اصلاحات روز گذشته بعد از تحمل یک دوره بیماری در سن ۶۷ سالگی درگذشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • اعلام مراسم بزرگداشت زهرا شجاعی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • رویداد‌های باغ کتاب در نوروز ۱۴۰۳
  • مسجد جامع یزد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی
  • سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت