Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:40:31 GMT

داورزنی: نگران سعید معروف نباشید

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۷۲۸۹

داورزنی: نگران سعید معروف نباشید

رییس فدراسیون والیبال اطمینان داد کاپیتان تیم ملی ایران با آمادگی بالا در المپیک توکیو حاضر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال حالا دیگر نزدیک به دو سالی است که از مسابقات باشگاهی دور شده و فقط سال گذشته در رقابت های ملی شرکت کرده است.


قرارداد معروف با باشگاه بایک موتور چین و به تعویق افتادن چند باره مسابقات این کشور باعث شده تا نگرانی هایی بابت آمادگی پاسور ایران در المپیک توکیو وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال در این باره گفت: سعید در طول این مدت تمرین کرده است. او قراردادی را با باشگاه چینی داشت و این کشور به دفعات مسابقاتش را کنسل کرد. برنامه ای که از معروف شنیدم، او این روزها دائما تمرین می کند. مطمئنم که جای نگرانی نیست. 


وی افزود: تجربه سعید معروف و زندگی حرفه ای او می تواند کمک حالش باشد. او بلافاصله بعد از شروع اردوی تیم ملی می تواند آمادگی خود را افزایش دهد. همچنین لیگ ملت ها فرصتی برای بالا رفتن آمادگی معروف است که کمبود بازی ها جبران خواهد شد. سعید جزو بازیکنانی است که هم فدراسیون جهانی و هم رقبای ما در المپیک نگاه ویژه ای به او دارند.

محمدرضا داورزنی والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس، فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران، معصومه باقری داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری‌ها و ... قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896431

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت انتخابی المپیک
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد