Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با کرونا و تحریم‌ها با خودباوری سربلند بود و بر مشکلات و چالش‌های پیش رو فایق آمده است.

 علیرضا رزم حسینی روز شنبه در مراسم افتتاح خط تولید انبوه نخستین گیربکس ۶ سرعته با طراحی داخلی در شرکت نیرو محرکه، افزود: این موفقیت‌ها با حمایت مقام معظم رهبری ، پشتکار دولت و ایستادگی مردم به دست آمده و حتما ۱۴۰۰ سال بهتری را پیش رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح خط تولید انبوه نخستین گیربکس ۶ سرعته با طراحی داخلی، افزود: امروز باید به سمتی برویم که خودروسازان در کیفیت حرفی برای گفتن داشته باشند بنابراین باید تولید گیربگس اتوماتیک را در دستور کار قرار دهند و به این سمت حرکت کنیم تا سال آینده در پروسه تولید کشور قرار گیرد.
وی با بیان اینکه امسال در استان قزوین، جواز تاسیس واحدهای تولیدی ۱۳ درصد و بهره برداری ۱۷ درصد رشد داشته است، افزود: این موضوع نشان می دهد  قزوین یک استان صنعتی است و می تواند صنایع بیشتری را در خود جای دهد و در طراز استانهای خوب صنعتی قرار داشته باشد.
رزم حسینی با بیان اینکه حمایت از تولید وظیفه وزارت صمت است، اضافه کرد: تلاش می کنیم موانع را از سر راه واحدهای تولیدی برداریم و مسیر فعالیت آنها را هموار و مسیر تولید را در کشور روانسازی نماییم.
وزیر صنعت با اشاره به صادرات کشور، گفت: امسال ۷۵ درصد صادرات به کشورهای همسایه بوده و این کشورها ظرفیت خوبی را برای صنایع کشور ایجاد کرده اند و هم اینک اکثر کارخانه ها در دو یا سه شیفت کار می کنند یا به فکر طرح توسعه خود هستند.
رزم حسینی ادامه داد:  ایران، ظرفیت های زیادی در بخش‌های مختلف دارد و در فولاد و پتروشیمی صادر کننده است و ظرفیتهای زیادی در بخش معادن دارد.
وی با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری خوبی در کشور فراهم شده است، افزود: باید همدلی، همزبانی، انسجام و تقویت کشور دغدغه همه باشد چون اگر اقتصاد قوی داشته باشیم امنیت پایدار برای کشور رقم می خورد.
وی افزود: جوانان کشور هم باید امروز برای تقویت بنیه اقتصادی کشور تلاش کنند و به سمتی برویم که کشور و مردم قوی داشته باشیم و در جای جای کشور کسب و کار راه بیفتد.
رزم حسینی ادامه داد: وزارت صمت آمادگی دارد که شرکت های توسعه گرا را در مناطق مخروم حمایت کند و زمینه اشتغال و تقویت فرهنگ اقتصاد مقاومتی را فراهم سازد.

نیرومحرکه در زمینه تولید انواع گیربکس خودرو، قطعات گیربکس و جعبه دنده صنعتی با سرمایه گذاری ۴۸۰ میلیارد ریال و ۲ هزار و ۳۵۰ نفر اشتغال در شهر صنعتی البرز مشغول به فعالیت است.

/ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد

کتاب «سربلند میدان» که به سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی می‌پردازد، با گذشت شش ماه برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. - اخبار فرهنگی -

امروز بیست و نهم فرودین ماه، سومین سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است که بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

سردار حجازی بیش از 40 سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

بعد از شعادت شهید حجازی کتاب سرگذشت و زندگی ایشان در دستور کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس قرار گرفت و بعد از گذشت یک سال، کتاب «سربلند میدان» به نویسندگی سعید علامیان منتشر شد و در پنجمین همایش «یادها و نام‌ها» در پنجم مهرماه سال 1402 رونمایی شد.

کتاب «سه چهارده» رونمایی شد

حال با گذشت شش ماه این کتاب برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

یکی از نکات قابل توجه در چاپ جدید کتاب «سربلند میدان» تغییر طرح جلد آن است.

کتاب «سربلند میدان» حاصل 80 ساعت گفتگوی نویسنده با چهل‌ویک نفر از همرزمان، همکاران، آشنایان و اعضای خانواده سردار شهید محمد حجازی است. بیست‌ویک نفر دیگر هم راویانی هستند که روایت آن‌ها را از منابع مکتوب استخراج کرده است.

کتاب «سربلند میدان» متشکل از 19 فصل است که از تولد تا شهادت سردار حجازی را روایت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فتح قله‌های نفتی/ صادرات نفت ایران رکورد شش سال اخیر را شکست
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • توصیه هشدارآمیز آخوندی: باید پیروز از صحنه جنگ بیرون بیاییم
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • تحریم ها باعث قطع وابستگی‌های کشور به بیگانگان شد
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد