Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،امیرحسین کاظمینی، مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: هشت هزار اصله نهال به‌منظور احیا و بهسازی عرصه‌های سبز منطقه کاشته شده است.  

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج  افزود: درخت یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی است که توسعه آن در محیط  شهری ضمن کمک به جذب دی‌اکسید کربن و تولید اکسیژن باعث تلطیف روحیه شهروندان و صفا و پاکی طبیعت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمینی گفت: در این طرح ضمن تأکید بر لزوم استفاده از درختانی که با آب‌وهوای منطقه سازگاری دارند تلاش می‌شود تا حد امکان در توسعه فضاهای سبز این منطقه اقدامات اساسی صورت گیرد.

او با اشاره به عملکرد این منطقه در حوزه فضای سبز، افزود: کاشت گونه‌های مختلف درخت و درختچه در پارک‌ها،  بوستان‌های محله‌ای و رفوژهای میانی و کناری معابر اصلی و فرعی سطح منطقه اجراشده است. این عملیات تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهال کاری اصله نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین (س) در خیابان مصلی آغاز شده است.

صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در حال حاضر معضل کمبود محل توقف وسایل نقلیه به‌ویژه در مناطق مرکزی شهر، گریبان‌گیر اکثر شهرهای بزرگ است، اظهار کرد: مدیریت پارکینگ یکی از مؤلفه‌های اصلی مدیریت ترافیک محسوب می‌شود.

وی افزود: کمبود پارکینگ‌های غیرخیابانی منجر به افزایش پارک حاشیه‌ای و کاهش عرض خیابان و در کل اخلال در سیستم ترافیک می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه خیریه‌ام البنین (س) فاقد پارکینگ بوده است، تصریح کرد: به دلیل تردد و حجم زیاد خودروها و پارک آن‌ها در خیابان ایجاد یک پارکینگ در این محدوده ضروری است.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۸ میلیارد ریال در دستور کار منطقه ۱۰ قرار گرفته است، گفت: این مجموعه در راستای شهروند محوری و با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: حدود ۵۰ پارکینگ به همت شهرداری مدیریت می‌شود که از این تعداد ۳۸ مورد تحت اختیار شهرداری مرکزی و سایر آن‌ها توسط مناطق پانزده‌گانه اداره می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این منطقه در سال جدید پروژه‌های عمرانی دیگری را در دستورکار قرار داده است که اجرایی خواهد شد.

کد خبر 745252

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • غرس ۴۰۰ اصله نخل در یک کارخانه
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • بالغ‌ بر ۶۰ هزار اصله نهال در جوین غرس شد