Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:37:34 GMT

مسی برای ستاره های جدید بارسلونا به وجد آمده است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۷۳۹۲

مسی برای ستاره های جدید بارسلونا به وجد آمده است

خاویر ماسکرانو، مدافع سابق بارسلونا به تمجید از نسل جدید بازیکنان این تیم پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، شاید رونالد کومان هنوز نتایج مورد نظر هواداران بارسلونا را نگرفته و این تیم عملکرد پرفراز و نشیبی ارائه می دهد، اما تردیدی وجود ندارد که این سرمربی هلندی در تزریق انرژی بازیکنان جوان به ترکیب بارسا موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسیسکو ترینکائو، پدری و آنسو فاتی در یک سال اخیر در بسیاری از بازی های مهم هم در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفته و خاویر ماسکرانو مدعی شد لیونل مسی از عملکرد این بازیکنان به وجد آمده است.

 

 

خاویر ماسکرانو گفت: "پدری، فرانسیسکو ترینکائو و آنسو فاتی پتانسیل بالایی دارند. بازی کردن در این سطح و ارائه عملکردی درخشان در سن 18 یا 19 سالگی امری عادی و عرف نیست، اما پدری و آنسو ثبات قابل توجهی در عملکردشان در ترکیب بارسلونا داشته و حتی خود را به ترکیب اصلی این تیم رسانده اند.

 

لیونل مسی و دیگر هم تیمی های سابق من در بارسلونا خیلی درباره آنها با من صحبت می کنند. آنها بازیکنان جوان و جدید بارسلونا را جوانان توصیف کردند که میل زیادی به پیشرفت و بهتر شدن دارند و به نظر می رسد آنها در مسیر صحیحی قرار گرفته اند."

تیم ملی آرژانتین لیونل مسی پدری بارسلونا آنسو فاتی ماسکرانو آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آرژانتین لیونل مسی پدری بارسلونا آنسو فاتی ماسکرانو آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت هوادار بارسلونا کنار وینیسیوس؛ لعنت به رئال مادرید! / عکس

پس از نشست خبری ستاره برزیلی رئال مادرید پیش از بازی با اسپانیا، اتفاق جالبی میان او و یکی از هواداران بارسلونا افتاد.

طرفداری | شیطنت هوادار بارسلونا هنگام عکس گرفتن با وینیسیوس جونیور به سوژه کاربران تبدیل شده‌است.

به گزارش آاس، فردا شب تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل در دیداری دوستانه و البته نمادین برای مبارزه با نژادپرستی به مصاف هم ‌می‌روند. این مسابقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود و بسیاری از دوست‌داران فوتبال در اسپانیا برای تماشای آن به مادرید سفر کرده‌اند. 

شیطنت یکی از هواداران بارسلونا هنگام عکس گرفتن با وینیسیوس جونیور در محوطه بیرونی برنابئو به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است. این هوادار بارسا ابتدا با لحنی دوستانه درخواست سلفی با وینیسیوس را داشت و ستاره رئال مادرید نیز برای قرارگیری درون کادر دوربین، کنار او آمد، اما هوادار بلوگرانا در اقدامی شیطنت‌آمیز، شروع به فیلم گرفتن با دوربین سلفی تلفن همراه خود کرد و خطاب به وینیسیوس گفت:

یالا وینی، زنده باد بارسا، زنده باد کاتالونیا. لعنت به رئال مادرید!

وینیسیوس که متوجه شد هوادار بارسلونا به قولی او را دست انداخته، روی خود را برگرداند و از کادر خارج شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • اتفاق عجیب برای لیونل مسی
  • برای بارسلونا رقیب پیدا شد: علاقه آرسنال به خرید ژائو کانسلو
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی
  • دنی کارواخال: از محله‌ای فقیرنشین آمده‌ام؛ اسپانیا کشور نژادپرستی نیست
  • شیطنت هوادار بارسلونا کنار وینیسیوس؛ لعنت به رئال مادرید! / عکس