Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت: دومین جایزه دولت الکترونیک از سوی معاون رییس‌جمهور و سازمان امور اداری و استخدامی به وزارت راه و شهرسازی به دلیل بهر‌ه‌مندی از «سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی (شهراه)» و «سامانه جامع نظارت عالیه»، رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دومین دوره جایزه دولت الکترونیک در سال ۱۳۹۸ در دومین مراسم اختتامیه جایزه دولت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران که به همت سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، به وزارت راه و شهرسازی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت راه و شهرسازی موفق شد گواهی اهتمام به تعالی در آمادگی دولت الکترونیک در بخش داوطلبانه- بهترین خدمات الکترونیک را از معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور دریافت کند.

به گفته حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، این جایزه به دلیل راه‌اندازی و بهره‌مندی از دو سامانه نظارت امور مقررات ملی و کنترل ساختمان (سنامک) و سامانه مدیریت ارتباط شهروندی (شهراه) به وزارت راه و شهرسازی اعطا شد.

گفتنی است، توسعه دولت الکترونیک یکی از تاکیدهای رییس‌جمهوری است که برای تسریع، تسهیل و ارتقای سطح خدمات دولت و نیز اصلاح نظام اداری با رویکرد الکترونیکی کردن خدمات، کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای آن هستند. همچنین، دستگاه‌های اجرایی علاوه بر بخش‌های تکلیفی در بخش داوطلبانه نیز اقداماتی انجام داده‌اند که وزارت راه و شهرسازی در این مهم پیشتاز بوده است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت راه و شهر سازی وزارت راه و شهرسازی وزارت راه وزارت راه و شهرسازی جایزه دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است

 وزارت راه‌وشهرسازی در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن سامانه خودنویس را از سال گذشته  راه اندازی کرد و هم اکنون امکان ثبت انعقاد برای موجران، مستاجران و بنگاه داران فراهم شده است.

با راه اندازی این سامانه هم موجران و مستاجران و هم مشاوران املاک از بهمن ماه سال گذشته می‌توانند جهت ثبت قرارداد اجاره خود و تمدید قراردادها از طریق این سامانه اقدام کنند و طبق اعلام وزارت راه‌وشهرسازی به زودی تمامی معاملات مسکن از جمله خرید، فروش و تمدید قرارداد و ثبت قراردادهای اجاره از طریق این سامانه امکان پذیر خواهد شد.

در همین رابطه سالاری کارشناس سیاست‌گذاری مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی قراردادهای اجاره از طریق سامانه خودنویس ثبت می شود گفت: ثبت این قراردادها خود نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره دارد و این اقدام در راستای بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن  نقش بسیار موثری دارد.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی که صورت گرفته است  به زودی تمامی معاملات مسکن براساس استعلام برخط انجام می شود و با توجه به آنکه این سامانه نشان تجارت الکترونیکی را دریافت کرده است اعتبار و اصالت ملک آنها تایید شده است بنابراین از این پس تمامی بخش های که نیاز به کد رهگیری دارند از طریق این سامانه امکان پذیرخواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • فعال کردن ظرفیت‌های استانی برای دومین جایزه جوانی جمعیت
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند
  • آمار بدون روتوش نهضت ملی مسکن/ ساخت ۴ میلیون مسکن شاید وقتی دیگر!