Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان کردستان به همراه جمعی از مسئولان از شهر شویشه بازدید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در سفری یک‌روزه به همراه جمعی از مسئولان از شهر شویشه و پروژه عملیات اجرایی خط انتقال آب از سد آزاد بازدید کرد، منطقه‌ای که در 45 کیلومتری مرکز استان کردستان همواره مردمان و ظرفیت‌هایش مورد غفلت قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بدو ورود، با حضور در مزار شهدای شهر شویشه به مقام شامخ شهدا ادای احترام و پس از قرائت فاتحه و اهدای گل، مزار مطهر شهدای منطقه کلاترزان را عطرافشانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی سپس با حضور در منزل شهیدان «حبیب‌الله غفاری، حاتم شریعتی و شریف اسدی» در شهر شویشه، به دیدار خانواده این شهیدان گرانقدر رفت و در یک فضای صمیمی از آنان دلجویی کرد؛ وی سپس از پروژه عملیات اجرایی خط انتقال آب از سد بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان سپس در جمع روحانیون و علمای بخش کلاترزان حضور یافت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از تلاش‌های عالمن دینی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصابم بر "تکریم علما و روحانیون" تأکید فرموده و بنده نیز خود را موظف به اجرای این امر دانسته و در این زمینه کم کاری نمی‌کنم.

وی از ارائه خدمات مختلف به علما و روحانیون استان خبر داد و گفت: مشکل معوقات بیمه‌ای ماموستاها از سوی مرکز بزرگ اسلامی پیگیری شده و به‌زودی رفع خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه "بهبود وضعیت معیشتی روحانیون" جزو برنامه‌های اولویت‌دارمان در استان است، گفت: مهمترین هدف‌مان ایجاد منابع پایدار برای مستمر بودن این حمایت‌ها است اما باید نماز جمعه فعال‌تر و ارتباط این قشر با مرکز بزرگ اسلامی بیش از پیش توسعه پیدا کند تا بتوانیم در راستای رفع مشکلات و مطالبات آنها گام‌های اساسی برداریم.  

وی اظهار کرد: علمای استان کردستان به ویژه منطقه کلاترزان باید از لحاظ معیشتی وضعیت مناسبی داشته باشند تا بدون هیچ دغدغه‌ای به کارهای تبلیغی و ترویج دین و جذب جوانان بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: علما باید در دسترس مردم باشند/همه با هم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه گام برداریمبازدیدی از جنس امید و دلگرمی؛ نماینده ولی‌فقیه در کردستان به مشکلات "نایسر" ورود کرد + تصاویرنماینده ولی‌فقیه در کردستان: مسئولان در کمترین زمان پاسخگوی مردم باشند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه زیرساخت‌های بسیار خوبی در منطقه کلاترزان ایجاد شده است، عنوان کرد: اگر امروز گروه‌های تکفیری و دشمنان نظام نتوانسته‌اند در این منطقه نفوذی داشته باشند به برکت تلاش و حضور علما، روحانیون و مسئولان دلسوز و همیشه در عرصه است.

وی احصای مشکلات و ظرفیت‌های هر منطقه را از اولویت‌های سفرهای استانی خواند و ابراز داشت: امروز یکی از رویش‌های نظام را در منطقه کلاترزان شاهد بودیم، نباید وجود برخی مشکلات منجر به ناامیدی در جامعه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه کردستان دارای پتانسیل‌های زیادی بوده اما متأسفانه از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشده است، خاطر نشان کرد: مناطقی همچون منطقه کلاترزان که نزدیک به سنندج و ظرفیت‌های حوزوی و موقوفات قابل توجهی دارد، باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد کما اینکه اگر ظرفیت احداث یک حوزه جدید در این منطقه باشد، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به وجود بیش از 18 هزار موقوفه در استان کردستان گفت: امیدواریم با پویا کردن این حوزه و بهره‌گیری از ظرفیت موقفات، برخی مشکلات کردستان را رفع کنیم.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج و بخشدار کلاترزان نیز هر کدام در این نشست به "نقش علما در روشنگری آموزه‌های اسلامی، بیداری اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان" و  "ارائه گزارشی از آخرین وضعیت این منطقه" پرداختند.

حجت‌الاسلام سعید عسکری مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در جریان این سفر، "حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی" را همراهی کردند.

انتهای پیام/486/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان مرکز بزرگ اسلامی منطقه کلاترزان شهر شویشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار اکبرجاویدان در دیدار با خانواده شهید والا مقام" حسین زرافشان در بندرعباس" ، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک این شهید گرانقدر، طی سخنانی بیان داشت: صبر و بردباری خانواده های معظم شهداء برای مردم بسیار با ارزش بوده و عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون پاک فرزندان این عزیزان است.

وی نقش خانواده شهدا را در دستاوردهای انقلاب بسیار مهم دانسته و افزود: تربیت جوانان در مسیر انقلاب و ولایت نقشی است که خانواده شهدا در همه عرصه ها آن را به خوبی ایفا کرده و ثمره آن تربیت فرزندانی از جنس انقلاب است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: صبر و استقامت در راه اسلام یکی از بزرگترین ارزشهای انسانی است و یاد و نام شهدا آرامش بخش دلهاست.

سردار جاویدان تصریح کرد: مردم ایران هیچ وقت از خود گذشتگی خانواده های محترم شهدا را فراموش نمی کنند و این عزت و سربلندی کشور را مدیون خون پاک این شهدا می دانند و به واقع این عزیزان میراث داران این انقلاب هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که پیروی از ولایت فقیه مهمترین پیام شهداء است و اگر پیرو ولایت فقیه باشیم هیچگاه آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد، اظهار داشت: حفظ خون شهداء و تداوم راه آنها، دینی است که بر دوش ما نهاده اند و این همان چیزی است که لرزه بر اندام دشمنان و پیروان باطل می اندازد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه درحال حاضر دشمنان با توطئه های مختلف قصد دارند امنیت کشورمان را به مخاطره بیندازند، گفت: مردم بایستی با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ادامه دادن راه شهداء همچون همیشه نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند