Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شریفیان پور پزشک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: روز گذشته بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مورد آزمایش کووید ۱۹ قرار گرفتند. خوشبختانه پاسخ تمام تست‌ها منفی شد.

او در ادامه گفت: در نیم فصل اول و پس از سفر به آبادان تعدادی از بازیکنان ما به کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازگشت از اهواز و رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی ویروس کرونا در تیم ما شیوع پیدا کرد تا جایی که در بازی با شهر خودرو فقط ۱۳ بازیکن در اختیار داشتیم. نگرانی ما  این است که این اتفاق بازهم تکرار شود. شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، اما چه تضمینی وجود دارد که افرادی که در این سفر با آن‌ها در تماس هستیم این شیوه نامه ها را رعایت کرده باشند.

او تصریح کرد: علاوه بر بازیکنان و عوامل تیم خانواده آن‌ها نیز نگرانی‌های زیادی بابت حضور کاروان ذوب آهن در خوزستان دارند و این روزها را با استرس سپری می کنند. مکاتبات خود را با فدراسیون فوتبال انجام داده ایم.

بیشتر بخوانید

نیم فصل اول لیگ برتر، جذابیت خاصی نداشت/ بازیکن سالاری همیشه در فوتبال ما بوده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه

به گزارش تابناک، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می‌شود نه می‌ریزد!
  • با این خشکبار نه مویتان سفید می شود نه می‌ریزد!
  • صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست