Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@14:03:48 GMT

با دعوا از چلسی جدا نشدم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۷۹۸۷

با دعوا از چلسی جدا نشدم

ویلیان، ستاره برزیلی آرسنال در مورد دلایل جدایی از چلسی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سالها درخشش در ترکیب چلسی، ویلیان در تابستان سال گذشته برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسید و راهی اردوی رقیب همشهری یعنی آرسنال شد. حالا ویلیان در مصاحبه ای مدعی شد با جنجال و درگیری از چلسی جدا نشده و همه در جریان جزئیات این جدایی و انتقال این بازیکن به آرسنال بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیان خواهان تمدید سه ساله قرارداد بود، اما چلسی به او پیشنهادی دو ساله داده بود.

 

 

ویلیان گفت: "تصمیم گیری دشوار بود، زیرا رقابت بین این دو باشگاه بسیار زیاد است. اما بارها با همسرم و حتی مدیر برنامه ام صحبت کرده و با فکر تصمیم گرفتم. من با دعوا و دلخوری باشگاه چلسی را ترک نکرده و همه درها را باز گذاشتم. آنها شرایطم را می دانستند و من واقعا می خواستم بمانم. اما ما در نهایت به توافق نرسیدیم، من تمدید قرارداد سه ساله درخواست کردم، اما چلسی دو فصل پیشنهاد داد و همه این داستان را می دانند. به همین دلیل من در نهایت چلسی را ترک کردم.

 

یکی از مواردی که باعث شد تصمیم بگیرم به آرسنال بیایم مکالمات مختلفی بود که با میکل آرتتا و ادو داشتم. آنها من را متقاعد کردند که من یک بازیکن بسیار مهم در تیم خواهم بود. آنها می خواستند فلسفه باشگاه را تغییر داده و این امکان را برای آرسنال فراهم کنند تا در لیگ برتر دوباره مبارزه کرده و در لیگ قهرمانان به میدان بروند."

ویلیان آرسنال چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویلیان آرسنال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنب شب در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند.

دو تیم بزرگ لندن در حالی روبروی هم قرار گرفتند که آرسنال برای تثبیت صدرنشینی به دنبال سه امتیاز در این بازی خانگی بود. در سوی دیگر چلسی هم با وجود اینکه از جمع مدعیان این فصل دور افتاده است اما برای اعاده حیثیت نمی‌خواست دست خالی از نبرد با توپچی‌ها خارج شود.

آرسنال برخلاف پیش‌بینی‌ها اما کار سختی در این مسابقه نداشت و در حالی که ۴ دقیقه از شروع بازی گذشته بود، لئاندرو تروسار، آرسنال را یک بر صفر پیش انداخت‌.نیمه اول با همین تک به سود آرسنال به پایان رسید.

آتش‌بازی اصلی توپچی‌ها در نیمه دوم آغاز شد و بن وایت در دقایق ۵۲ و ۷۰ و کای هاویتزر در دقایق ۵۷ و ۶۵، ۴ بار دیگر دروازه چلسی را باز کردند تا آبی‌های لندن شب تلخی را تجربه کنند.

در نهایت آرسنال با نتیجه پرگل ۵ بر صفر چلسی را شکست داد و با ۷۷ امتیاز جایگاهش را در صدر تثبیت کرد.

چلسی هم ۴۷ امتیازی و در رده نهم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • فیلم/ خلاصه دیدار آرسنال ۵ - چلسی صفر
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۴-۰ چلسی)
  • گل کای هاورتس به چلسی (آرسنال ۳-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • گل لیاندرو تروسار به چلسی (آرسنال 1-0 چلسی)