Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش وپرورش در نشست مشترک شورای معاونین و صداو سیمای استان گفت :تعامل و همکاری مستمر آموزش وپرورش و صداو سیما به توسعه فرهنگ و تعلیم و تربیت کمک می کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهدی مودی در نشست مشترک شورای معاونین و صداو سیمای استان  ضمن تبریک ایام مبارک رجب و ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و تبریک پیشاپیش روز امور تربیتی اظهار داشت : شیوع ویروس کروناو ضرورت ماندن در خانه‌ها باعث شده است تا آموزش و پرورش ،آموزش از راه دور را برای مخاطبان از طریق صدا و سیما و شبکه‌های مجازی راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودی این اقدام را فرصتی  در راستای تحقق اهداف آموزش وپرورش در استفاده از ظرفیت سازمان صدا و سیما برای تامین اهداف تربیتی و آموزشی دانست .

مودی از همکاری صداو سیما در پوشش برنامه های آموزش وپرورش تشکر کرد و تاکید داشت ، معاونین و کارشناسان دو سازمان جلسات تخصصی در آینده داشته باشند و طرح های مشترک را برنامه ریزی نمایند

مدیرکل آموزش وپرورش گفت : با توجه با اینکه 37هزار دانش آموزان استان به شبکه شاد دسترسی ندارند و  بالغ بر 5هزار تبلت مورد نیاز است تا کمی از مشکلات این دانش آموزان کاسته شود .

مودی ادامه داد : در حال حاضر 50هزار دانش آموز آموزش حضوری می بینند و برای نحوه آموزش ، شورای مدرسه تصمیم می گیرد .

مدیر کل آموزش وپروش در خصوص نرخ پوشش تحصیلی گفت : نرخ پوشش تحصیلی در دوره ابتدایی 86/98درصد ، متوسطه اول 92درصد و متوسطه دوم 72درصد می باشد که ملاحضه می شود در متوسطه و بزرگسالی به دلیل مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی پوشش تحصیلی پایین تر است که مستلزم توجه است .

مدیر کل صداو سیمای استان خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار داشت : آموزش و تربیت کار مقدس و با ارزشی است و  خدمت صادقانه برای مردم استان خروجی مثبت این نشست می باشد .

قربانی جم گفت : آسیب های اجتماعی رابطه مستقیم با بی سوادی افراد در جامعه دارد .و همه باید نقش خود را بخوبی ایفا کنیم تا از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری شود .

قربانی جم ادامه داد : سازمان صداو سیما آمادگی کامل جهت همکاری با آموزش وپرورش را دارد و خواستار ارتباط مستمر دو دستگاه شد که لازمه آن ایجاد نسخه ویژه آموزش وپرورش برای صدا وسیما است .

لازم به ذکر است معاونین مدیرکل ، حراست اداره کل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد به نمایندگی از سایر شهرستان ها  در این نشست  حضور داشتند و پیشنهادات حوزه خود را جهت تعامل بیشتر با صداو سیما بازگو کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همکاری تعامل فرهنگ تربیت تعلیم آموزش وپرورش صداو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد