Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز (شنبه) در کمپ تیم ملی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تمرین تیم فوتبال استقلال، امروز (شنبه) از ساعت ۱۲:۰۰ با صحبت‌های محمود فکری آغاز شد. در ابتدای تمرین مهدی قایدی که پس از ۱۱ روز به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشته بود، خوش و بش خوبی با استقلالی‌ها داشت و کار خود را برای به دست آوردن آمادگی لازم جهت بازی در مصاف‌های استقلال آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایدی در این جلسه تمرینی در کارهای گروهی شرکت داشت.

در ابتدای این تمرین بازیکنان به گرم کردن و کار ساده با توپ مشغول شدند. در ادامه بازیکنان به ۴ تیم تقسیم شدند و یک تمرین مربوط به حفظ توپ و پاسکاری به صورت گروهی را پشت سر گذاشتند.

آیتم بعدی تمرین امروز مرور تاکتیک تهاجمی و تدافعی بود که زیر نظر مربیان برگزار شد. همچنین دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر سعید عزیزیان تمرینات خود را پیگیری کردند. بخش دیگر تمرین امروز به بازی درون تیمی و مرور تاکتیک‌های مد نظر کادرفنی در قالب آن بود.

به جز شجاعیان، کلیه بازیکنان در این تمرین حضور و در کارهای گروهی شرکت داشتند.

بخش پایانی این تمرین را مرور ضربات ایستگاهی تشکیل داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شمس آذر قزوین خواهد بود.

تمرینات آبی پوشان تهرانی زیر نظر جواد نکونام پیگیری می شود و امروز چهارشنبه نیز آبی پوشان در شرایطی تمرین خود را پشت سر گذاشتند که یامگا بازیکن مصدوم این تیم نیز کنار سایر نفرات حضور داشت.

یامگا که از ناحیه چشم مصدوم شده و دیدارهای زیادی را از دست داده است، با بستن چشم آسیب دیده اش در تمرینات شرکت کرد. استقلالی ها در تمرین امروز از لباس تمرینی سبز رنگ استفاده کردند.

کد خبر 6081414

دیگر خبرها

  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت