Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلسله گفت: پروژه ساخت کتابخانه عمومی شهر الشتر جهش قابل قبولی داشته داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛روح الله زمانیان در ششمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی  سلسله با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ کتابخوانی، اظهار کرد: گسترش فرهنگ کتابخوانی نیازمند ایجاد زیرساخت ها است و با توجه به فرهنگ غنی و تعداد بالای افراد فرهیخته شهرستان، کتابخانه های موجود جوابگوی نیاز مردم شهرستان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبه پروژه ساخت کتابخانه شهر الشتر اشاره  کرد و افزود: با پیگیری های مدیران استانی به ویژه نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی پروژه ساخت کتابخانه شهر الشتر جهش قابل قبولی داشته داشته است. جهت تکمیل این پروژه فرهنگی اعتباری در حدود چهل میلیارد ریال نیاز بوده که امید است با توجه به نیاز شهرستان در سال آینده این اعتبار تخصیص و کتابخانه به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتابخانه پروژه سلسله پروژه ساخت کتابخانه شهر الشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های بزرگی در بهاباد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، تیموری در کارگروه توسعه شهرستان بهاباد گفت: تکمیل جاده بهاباد ـ دربند برای برون رفت بهاباد از بن بست، تکمیل باند دوم بهاباد ـ بافق و ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی ضروری است

وی افزود: طرح‌های بزرگی از جمله کارخانه گندله سازی و کارخانه کنسانتره در حال تکمیل است که در نیمه اول امسال به بهره برداری می‌رسد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه مجلس نیز با تأکید بر توجه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته اظهار داشت: حضور وزیران و مدیران کل در بهاباد سبب توسعه و پیشرفت این شهرستان می‌شود.

محمدرضا صباغیان ادامه داد: اولویت‌های این شهرستان مشخص شده و قرار است مورد پیگیری قرار گیرد که ساخت بیمارستان و عوارض ۲ درصد معادن و تکمیل جاده‌ها از این موارد به شمار می‌آید.

وی یکی از مشکلات اساسی ادارات بهاباد را کمبود نیروی انسانی اعلام کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی نیرو‌های غیربومی در ادارات بهاباد استخدام شده و پس از مدتی به شهر دیگری منتقل می‌شوند که این مساله سبب کمبود نیرو شده و باید نیرو‌های بومی استخدام شوند.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های بزرگ در بهاباد
  • افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • طرح‌های بزرگی در بهاباد افتتاح می‌شود
  • قتل یک دندان‌ساز در الشتر
  • کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است