Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،   سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی صبح امروز شنبه در سومین همایش «ره نشان گروه‌های جهادی» با موضوع هنر و رسانه که در مجتمع حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی سال ۱۳۷۹ تاسیس شده و این زمانی است که جهاد سازندگی در وزارت کشاورزی ادغام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل این قشر از بسیج بدین منظور بود تا تفکر و اقدام جهادی از بین نرود.

وی افزود: بسیج سازندگی ساماندهی و سازماندهی جریان‌های جهادی را برعهده دارد؛ به نحوی که اکنون ۴۲ هزار گروه جهادی فعالیت می‌کنند، در گام بعدی جریان جهادی باید به جبهه جهادی تشکیل شود، از سوی دیگر اجرای پروژه‌های کوچک و زود بازده و عام المنفعه را انجام می‌دهد.

زهرایی عنوان کرد: بسیج سازندگی در بیش از ۱۰ هزار روستا و مناطق محروم حاشیه شهر‌ها فعالیت جهادی می‌کند، ماموریت بعدی بسیج سازندگی فعالیت در اقتصاد مقاومتی است که راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه است که تاکنون ۲۴ هزار صندوق قرض الحسنه راه اندازی شده که این صندوق‌ها تا امروز بیش از پنج هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند و توانستند ۷۰ هزار شغل را ایجاد کنند بدون اینکه بسیج بخواهد در این صندوق‌ها تصدی گری داشته باشد.

وی افزود: در کرونا جهادگران بسیجی به کرونا حمله کردند و همانند شب عملیات فتح خرمشهر عمل کردند، زیرا در ایام شیوع کرونا گروه‌های جهادی علاوه بر فعالیت در تولید ماسک و محلول‌های ضدعفونی، تعداد ۱۵۰ هزار طلبه بسیجی برای تغسیل و تدفین متوفیان کرونایی اعلام آمادگی کردند.

زهرایی ادامه داد: یکی از مولفه‌ها برای قوی شدن استفاده از گروه‌های جهادی است؛ به عبارت دیگر اگر دشمن ۴۲ هزار گروه جهادی داشت که بخشی از این‌ها مانند پزشکان به صورت تخصصی فعالیت می‌کردند کار‌های بزرگی می‌توانست انجام دهد.

وی اضافه کرد: برای تعامل با رسانه‌ها از کسانی‌که در گروه‌های جهادی حضور دارند و کار رسانه‌ای انجام می‌دهند، به رسانه‌ها معرفی می‌شوند؛ همچنین کارگروه رسانه با حضور نمایندگان رسانه‌ها تشکیل خواهد شد و در ادامه اقدامی مشترک با جریان رسانه‌ای کشور توسط کارگروه رسانه‌ای که تعیین می‌شود، صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی گروه های جهادی ویروس کرونا گروه های جهادی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند

 اربابی فرمانده ناحیه بسیج سپاه قصرقند گفت تعداد ۱۰ گروه جهادی در ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف شهرستان قصرقند در عرصه‌های مختلف مشغول فعالیت هستند

رییسی بخشدار ساربوک هم گفت بعد از وقوع سیل فعالیت گروه‌های جهادی در این بخش چشمگیر بوده است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند