Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار روزانه «آریا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین ‌‌-‌ هانا پاکمند؛ در پایان معاملات فرابورس امروز سهام شرکت پلیمر آریا ساسول با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پلیمر آریا ساسول در آخرین معاملات خود، عدد ۷۲,۷۸۵ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با جابجایی بیش از دو میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۷۳,۰۰۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز آریا به بیش به رقم ۱۹میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۵۳درصد از سهام شرکت پلیمر آریا ساسول را حقیقی‌ها و ۴۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر،دو میلیون برگه سهم (۸۴درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴۱۵هزاربرگه سهم (۱۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

 در معاملات امروز فرابورس، تلاش آریا برای ثبت معاملاتی متعادل بی ثمر ماند و در روند نزولی باقی ماند. آریا نیز همچون سایر محصولات شیمیایی با ثبت زیان دو درصدی کام سهامداران خود را تلخ کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین افت قریب‌الوقوع دلار به کمتر از ۲۰هزار تومان/ احتیاط در خرید رمزارزها و عدم ورود به برخی بازارها چه خبر از سود سهام عدالت؟ هجوم متضررین بورسی به رمزارزها/ بدون آموزش از مردم آزمون می‌گیرند! بازدهی منفی همه بازار‌ها در هفته اول اسفند/ ثبت بیشترین زیان برای سکه مقایسه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله / عملکرد بسیار ضعیف پالایش و دارایکم همراه با سنگین‌ترین افت‌های قیمت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینجا فرابورس شرکت پلیمر آریا ساسول سهام عدالت بورس تحلیل بورس پیش بینی بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس اخبار آریا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش تابناک، بازار سرمایه امروز روندی مثبت داشت و شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ساعات پایانی معاملات با ۶ هزار و ۲۳۱ واحد افزایش، به سطح ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی رسید.

شاخص هم‌وزن، نیز روندی مثبت داشت و با ۳۷۸ واحد افزایش در سطح ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت.

همچنین در معاملات امروز نماد‌های «فملی» با ۱۵۷۵ واحد، «فولاد» با ۱۵۵۸ واحد و «فارس» با ۶۴۹ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل گذاشتند.

در پایان معاملات فرابورس ایران، شاخص کل نیز روندی مثبت داشت و با ۱۱ واحد افزایش، به سطح ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحدی رسید.

 

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • چاپ اسکناس‌های ریز دیگر بصرفه نیست | چاپ اسکناس درشت تورم‌زاست؟
  • چاپ اسکناس‌های درشت‌ تورم‌زا است؟
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه