Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@13:19:00 GMT

رونمایی از کامیون جدید ایرانی شیلر 8 تن

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۸۳۰۶

رونمایی از کامیون جدید ایرانی شیلر 8 تن

خبرگزاری آریا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان قزوین، از کامیون جدید ایرانی شیلر ( هشت تن) رونمایی و در مراسم تولید انبوه مینی بوس مسافربری پگاسوس گروه صنعتی بهمن دیزل شرکت کرد.
مینی بوس پگاسوس با داخلی‌سازی 42 درصد از قطعات دارای سطح آلایندگی یوروEuro V_EEV و سیستم ترمز چهارچرخ دیسک مجهز به سیستم کنترل پایداری الکترونیکیESC می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مینی‌بوس مجهز به سیستم تعلیق پارابولیک برای انعطاف پذیری بالاتر، سنسور و دوربین دنده عقب و طراحی زیبای تریم داخلی با بهره‌گیری داشبورد جدید مجهز به صفحه کیلومتر هوشمند است.
همچنین کامیون شیلر در دو نوع 6تن و 8 تن دارای داخلی‌سازی 56.3 درصد از قطعات است که کامیون شیلر هشت تن امروز برای انبوه سازی رونمایی شد.
شیلر شش تن دارای 4 ستاره کیفی در خودروهای سنگین ساخت داخل، سنسور و دوربین دید عقب و منطبق سطح استانداردهای آلایندگی روز اروپا می باشد.
همچنین کامیون شیلر هشت تن با طراحی جدید شاسی با افزایش فاصله محوری 4475 میلی متر، طراحی و ساخت اکسل بر مبنایGVM ( حداکثر وزن ناخالص هشت تن) است.
این کامیون آلایندگی روز اروپا Euro V_EEV را دارا می باشد.
کامیون شیلر هشت تن، دارای موتور پر قدرت، مجهز به توربو شارژر و اینتر کولر می باشد.
علیرضا رزم حسینی همچنین از بخش‌های مختلف و خطوط تولید محصولات شرکت بهمن دیزل از جمله انواع کامیون ایسوزو، مینی بوس شیلر، کامیون شیلر 6 تن و 8 تن، مینی بوس سحر و ... بازدید به عمل آورد.
وی به صورت خاص و ویژه با ویژگی های دو‌محصولی که امروز مورد رونمایی و آغاز تولید انبوه قرار گرفت( کامیون شیلر 8 تن و مینی بوس پگاسوس) آشنا شد.
جمعی از معاونان وزارتخانه، استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران استانی قزوین در این برنامه علیرضا رزم‌حسینی را همراهی نمودند.
شاتا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مینی بوس هشت تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال «کشیک قلب» با بازی محسن کیایی از امشب

مینی‌سریال «کشیک قلب» در پنج قسمت به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی علی پورکیایی و بازی محسن کیایی از امشب روی آنتن می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، مینی سریال «کشیک قلب» که هشت سال پیش در پنج قسمت به کارگردانی حسین مهکام و تهیه‌کنندگی علی پورکیایی در شب هی قدر از تلویزیون پخش شد، از امشب (۱۰ فروردین ماه) نیز ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مجموعه درام اجتماعی ـ مذهبی در فضای پزشکی به قلم حسین مهکام به نگارش درآمده است.

در خلاصه داستان «کشیک قلب» آمده است: «یک پزشک جوان به نام یوسف، در کودکی تمام اعضای خانواده خود را از دست داده‌ است و از کودکی فردی بی‌نام و نشان او را از نظر مالی تأمین کرده‌ است. او در بیمارستان و در شب نوزدهم ماه رمضان با یک بیمار عجیب روبه‌رو می‌شود.»

داستان این سریال سه دوره زندگی دکتر یوسف رستمی (نقش اول مجموعه) را به تصویر کشیده است. دوران کودکی یوسف در حوالی سال ۱۳۷۲ است، دوران جوانی او در بین سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ و زمان حال در سال ۱۳۹۵ (زمان ساخت سریال) می‌گذرد.

برخی از بازیگران مینی‌سریال «کشیک قلب» عبارتند از: محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی، آتیلا پسیانی، کاظم هژیرآزاد و ... .

مینی‌سریال «کشیک قلب» طی پنج قسمت از ۱۰ تا ۱۴ فروردین ماه هرشب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش سریال «کشیک قلب» با بازی محسن کیایی از امشب
  • (ویدئو) گردان‌های قسام از سلاح جدید ایرانی خود رونمایی کرد
  • گردان های قسام از سلاح جدید ایرانی خود رونمایی کرد + فیلم
  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با استفاده از خودروهای برقی
  • رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات برای تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی