Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:04:31 GMT

همسر شهید رجایی در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۸۳۸۲

همسر شهید رجایی در بیمارستان بستری شد

گروه استان‌ها ـ همسر شهید مدافع وطن مجید رجایی که در زاهدان به دست اشرار به شهادت رسید، به دلیل وضعیت جسمی و روحی نامناسب در بیمارستان بستری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فاروج، در پی شهادت شهید مجید رجایی از اهالی این شهرستان که در درگیری با اشرار مسلح در زاهدان به درجه رفیع شهادت نایل شد، همسر باردار وی در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس همسر شهید که در ماه‌های پایانی بارداری است، به دلیل شرایط نامناسب جسمی در بیمارستان بستری شده است و وضعیت جسمی مناسبی ندارد.

اشعار وفات حضرت زینب (س)|خوشا به حال شهیدان جان فدایی زینبپیکر شهید مدافع امنیت در فاروج تشییع شدگفت‌وگوی تسنیم با همسر شهید مدافع سلامت / "شهید سمیعی" مدافع واقعی خدمت به مردم بود

از این شهید والامقام یک کودک سه ساله نیز به یادگار مانده و نوزاد وی نیز در آستانه به دنیا آمدن است.

شهید مجید رجایی از کارکنان ناجا در استان سیستان و بلوچستان بود که در درگیری با اشرار مسلح در زاهدان روز پنجشنبه به شهادت رسید و امروز در زادگاهش در نجف آباد فاروج به خاک سپرده شد.

به گزارش تسنیم، از روز گذشته و با شهادت شهید رجایی، موجی از انزجار و انتقاد از مواضع سیاسی و ضد ملی برخی گروه‌ها در بین اقشار مختلف خراسان شمالی شکل گرفته است.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان بستری شد همسر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • بیانیۀ جمعی از شاعران و نویسندگان تبریز درباره شهادت مدافع حرم حاج طالع یوسف‌اف در باکو
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد