Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:28:27 GMT

وزیرصمت: واحدهای صنعتی به خیران توسعه تبدیل می شوند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۴۸۴۰۷

وزیرصمت: واحدهای صنعتی به خیران توسعه تبدیل می شوند

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار داشت: امروز خودباوری تبدیل به یکی از مهم ترین ویژگی های جوانان این کشور شده است و همین روحیه باعث شده تا تحریم نتواند چرخه تولید را تعطیل کند.
وی افزود: ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد دلار خسارت کرونا بر اقتصاد بین الملل بوده ولی در ایران تولید متوقف نشده و بیشتر واحدهای صنعتی فعال و صادرات محور شده اند، البته فشارهای اقتصادی وجود دارد که امیدواریم در این زمینه هم اقدامات لازم اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در زمینه فولاد امروز تبدیل به کشور صادر کننده شده ایم،  در پتروشیمی پیشرفت چشمگیری داشته ایم و در لوازم خانگی نیز در کیفیت و کمیت رشد چشمگیری داشته ایم.
رزم حسینی با اشاره به اینکه خودباوری موجود در کشور باعث رشد کشور می شود و به دنبال داخلی سازی صنایع هستیم، اضافه کرد: بخشی از اقدامات واحدهای صنعتی مربوط ایجاد اشتغال می شود، برخی از آنها نیازهای جامعه را برطرف می کنند اما بخشی دیگر باید به خیرین توسعه تبدیل شوند یعنی در مناطق محروم بتوانند به سمت توانمندسازی روستاها و مناطق محروم مردم بروند.
وی اظهار داشت: رمز موفقیت این مهم در وهله نخست اتحاد است که خوشبختانه در استان قزوین وجود دارد و وزارت صمت هم آمادگی کانل برای همکارب دارد.
وزیر صمت گفت: این اقدام در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی بسیار با اهمیت ارزیابی می شود و باید تمامی مسوولان و مدیران در این زمینه پیش قدم باشند چرا که به این وسیله توسعه متوازن را در منطقه خود ایجاد کرده و توزیع عادلانه ثروت از مناطق مختلف آغاز می شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه صادرات افتتاحیه استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه صادرات وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه صادرات افتتاحیه استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۴۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • شورای فرهنگ عمومی باید به قرارگاه تبدیل شود
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود